![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ja .. maar .. Zo had Pim het toch gewild ? ![]() |
|
maar hij kan wel lekker koken Trieste gast ![]() |
|
Ik hou van Matt Herben. Ik hou van al die goede, eerlijke, nee nobele rechtse mensen. Er moeten veel meer rechtse mensen komen en die moeten allemaal een rechtse partij beginnen. Niet op een kluitje, komop dat is communisme. Allemaal voor jezelf beginnen. Ondernemen, dat is de kunst. Wedstrijdje rechts inhalen? Goed zo! We moeten kostte wat kost voorkomen dat onze hoogsteigen neoNSBer, de laagste worm van de Lage Landen Jozias van Aartsen ooit nog een stem kan verheffen in Den Haag. Daarom moeten we rechts verdelen en heersen! Lang leve het communisme. ![]() |
|
Vergis u niet: Jozias van Aartsen is vele malen erger voor Nederland dan Hitler was voor Duitsland, Bush voor Amerika en die andere nazi Sharon voor Israel. ![]() |
|
Overdrijf je niet een beetje erg Oebe? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 07-01-2003 19:18] ![]() |
|
Vandaag stond er een LPF bus in Enschede... Erg milieuvriendelijk zijn ze iig niet. Ze delen namelijk lege plastic tassen uit ![]() ![]() ![]() |
|
Ow ik snap het idee al... Zo slecht als deze tas is voor het milieu is het LPF voor Nederland ![]() ![]() |
|
Oebe overdrijft misschien wel een tikje (?) Maar de lpf blijft een partij van met stront gevulde pimpionnetjes "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
lpf vind ik ook een partij van niks, maar die communistische onzin die Oebe zegt vind ik ook niks. ![]() |
|
Het enige goede wat Mat Herben het afgelopen half jaar gedaan heeft is het met succes vrijpleiten van de 2 vliegtuigspotters in Griekenland.. Verder was het doffe ellende... En over de rest van de LPF zal ik het maar helemaal niet hebben.... ![]() |
|
hihihihi ![]() ![]() |
|
Maar serieus Jozias van Aartsen is wel een grote klootzak die degene is die achter de schermen voor de oorlog op Irak lobbiet. ![]() |
|
Morgen... 12.00 Hogeschool Enschede in de grote Hal... Debat met Mat Herben, Jan Marijnissen e.a. Haha! Tomaten! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Vrijdag 12 uur Hogeschool Brabant te Breda - Winnie de Jong - Emile Ratelband Doe maar ook maar wat tomaten ja.... ![]() |
|
rotte eieren en dreigbrieven? ![]() ![]() |
|
zo ![]() |
|
is dat die dikkerd met zn bril wat doet die tegenwoordig? signature ![]() |
|
quote: Ben je niet in de war met Hilbrand Nawijn? Mat Herben is ook wel een dikkerdje met een bril, dat wel. Hier, uit de NRC van februari 2010: quote: ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Volgens mij best een sympathieke man. Net als Mussert, die leek me ook aardig. Beetje goedzakken allebei, de één liet zich door Fortuijn meeslepen, de andere door Hitler. Maar eigenlijk zijn het vriendelijke, keurig nette mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
ook een vliegtuigspotter toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Er lebt! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Is dat niet de Hitler van Kerkrade? ![]() Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Hoe zou het nog zijn met Matt Herben? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |