|
Auteur: |
|
|
Alhoewel ik een muziekwedstrijd altijd appels met peren vergelijken vind, heb ik me er toch in laten luizen. Onze gitarist heeft ons namelijk opgegeven voor Stoepslag, en nu blijken we ellendig genoeg ook nog in de finale te staan. Om van de nood maar een deugd te maken, zijn jullie allen dus van harte welkom om onze neergang bij te wonen. http://www.stoepslag.nl/ Met mijn nederige excuses voor de overmaat aan spelfouten op het webstek. Maar de maker hiervan, tevens jurylid in de finale, kan er ook weinig aan doen dat hij uit een inteeltdorp komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dat dyslectische/analfabetische juryaandeel leest hier ook mee? |
|
Mijn schoonouders wonen trouwens ook in dat dorp. Ze hebben al meerdere malen gevraagd of wij ook niet die kant op wilden komen. Nou, mooi niet dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: *forward naar "jury@stoepslag.nl"* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Altijd een voordeel, als je slecht begint kan het alleen maar beter worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Schop. Mooie afterparty voor Headbanging Enske. Niet zeiken over de kilometers, ik maak ze ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Komt de foto van de winnaars wel op de vliegtuigen van de KLM te staan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik denk eerder op de Frolic-dozen. Bareuh... |
|
Zo, de publieksprijs gewonnen. De band die de juryprijs won, Rancour, was erg goed trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Proficiat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dank u! Nu hoeven we weer wat minder van de studio zelf te betalen, er zat nog een geldprijs aan vast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bareuh... |
Index / Concerten |