|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan het zelf, hoor ik net. Mja, geen idee welke foto. Spectre had ooit wel een paar mooie photoshops van me gemaakt. Hmmm..... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, dat doen ze idd keurig. Sowieso lekker vlot en volledig. Ja hoor... |
|
quote: Pfffft... Mies: http://www.metal-archives.com/artists/Maurice_Brouwers/97820 quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ontzettende baas! Ja hoor... |
|
quote:Spanx. Als je bij Pulverizer klikt zie je nog een gave foto van mij met semi-Afro en goatie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
quote: Not applicable, voor Bas heeft tijd geen betekenis, hij is altijd geweest en zal altijd zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Driller killer shirt? Ja hoor... |
|
quote:Uiteraard. Die droeg ik toen bijna altijd. Inmiddels is daar een shirt met 'youtube myspace, and I'll google your yahoo' voor in de plaats gekomen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vreemd dat Fusion het nooit over Bas heeft dan. |
|
quote:Omdat hij nog niet begrijpt dat zijn heilige boek eigenlijk over mij gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dan noem je je zoon je zus. |
|
quote:Dat was in één van mijn vorige levens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |