IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal Archives / Encyclopaedia Metallum Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-07-2012 22:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juli 2012 22:07 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Zeg dat wel. Godverdomme wat gaaf.

Die zanger, ik geloof dat ik zijn laatste gig met pleurisy ergens in een donker hok heb gezien. Hij werd vervangen door een lange blonde gast die nogal 'not so easy on the eyes' was, geloof ik.

Die rovy? Ik ken hem niet. Heb wel moeten spieken op de site voor die naam.

Ik sta ook ingeschreven, tijd geleden wat opmerkingen opgestuurd vwb de judgement day pagina op metal archives en die werden netjes aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-07-2012 22:43]

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-07-2012 22:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juli 2012 22:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Foto moet door iemand geupload worden. Als je een goede van jezelf wil moet je het zelf even doen Als je geen account hebt daar kun je hem wel naar mij mailen, zet ik hem erop.

Ik kan het zelf, hoor ik net. Mja, geen idee welke foto. Spectre had ooit wel een paar mooie photoshops van me gemaakt. Hmmm.....

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 25-07-2012 22:35 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ja, dat doen ze idd keurig. Sowieso lekker vlot en volledig.

Ja hoor...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 22:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:28 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Doe eens linkje dan, Mies.

Pfffft...

Mies: http://www.metal-archives.com/artists/Maurice_Brouwers/97820

quote:
Op 25 juli 2012 22:34 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik kan het zelf, hoor ik net. Mja, geen idee welke foto. Spectre had ooit wel een paar mooie photoshops van me gemaakt. Hmmm.....

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 22:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jolly Roger 666
Posted 25-07-2012 22:39 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:37 schreef bastianus het volgende:
Heuj!
http://www.metal-archives.com/artists/Bas_Mijland/102866

Ontzettende baas!

Ja hoor...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 22:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:39 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ontzettende baas!
Spanx. Als je bij Pulverizer klikt zie je nog een gave foto van mij met semi-Afro en goatie.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-07-2012 22:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Niet aantoonbaar?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 25-07-2012 22:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:43 schreef Forever After het volgende:

Niet aantoonbaar?

Not applicable, voor Bas heeft tijd geen betekenis, hij is altijd geweest en zal altijd zijn.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Jolly Roger 666
Posted 25-07-2012 22:45 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:41 schreef bastianus het volgende:
Spanx. Als je bij Pulverizer klikt zie je nog een gave foto van mij met semi-Afro en goatie.

Driller killer shirt?

Ja hoor...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 22:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:45 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Driller killer shirt?
Uiteraard. Die droeg ik toen bijna altijd. Inmiddels is daar een shirt met 'youtube myspace, and I'll google your yahoo' voor in de plaats gekomen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 22:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Not applicable, voor Bas heeft tijd geen betekenis, hij is altijd geweest en zal altijd zijn.

Forever After
Fading to Black
Posted 25-07-2012 22:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Vreemd dat Fusion het nooit over Bas heeft dan.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 22:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:49 schreef Forever After het volgende:
Vreemd dat Fusion het nooit over Bas heeft dan.
Omdat hij nog niet begrijpt dat zijn heilige boek eigenlijk over mij gaat.

Forever After
Fading to Black
Posted 25-07-2012 22:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En dan noem je je zoon je zus.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 23:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:58 schreef Forever After het volgende:
En dan noem je je zoon je zus.
Dat was in één van mijn vorige levens.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 25-07-2012 23:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2012 23:02 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 juli 2012 22:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Pfffft...

Mies: http://www.metal-archives.com/artists/Maurice_Brouwers/97820

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com