IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Gold (nieuwe NL band) Vorige pagina | Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 04-04-2012 11:08 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik vind de vocalen nog niet zo slecht als hierboven wordt geroepen, maar het nummer pakt me gewoon niet.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2012 12:05 by Onweerwolf Profiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ontopic.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 14:01]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 04-04-2012 14:00 by Schuurman Profiel van SchuurmanQuote dit bericht

Jij ook ontopic.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 14:01]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2012 14:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

KUTBAND!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-04-2012 14:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Waarom?


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 04-04-2012 14:08 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ik vind Gold kut, want het klinkt kut.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2012 14:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ken het niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-04-2012 14:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 14:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ken het niet.

Ongefundeerd gezeik dus. In meerdere topics. Kappen, AUB.


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 04-04-2012 14:13 by Schuurman Profiel van SchuurmanQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 14:15]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-04-2012 14:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Je hebt gelijk, maar jij bent evengoed offtopic en dat weet je ook best. Nogmaals, iedereen ontopic, hierna gaat er geband worden.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2012 14:17 by Onweerwolf Profiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ban je niet omdat je post lang is en je daardoor mijn post gemist hebt.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 14:26]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 04-04-2012 14:36 by holysjit Profiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

AG: gezien je post heb je de waarschuwing gelezen. Ik snap niet zo goed waarom je dan alsnog post.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-04-2012 14:39]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-04-2012 11:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 april 2012 14:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ban je niet omdat je post lang is en je daardoor mijn post gemist hebt.


Zo!

Maar goed, zijn er nog meer audiosamples? Ben wel benieuwd of de zang in elk nummer zo klinkt.



Boeiender


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 05-04-2012 12:10 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 5 april 2012 11:52 schreef MR. N het volgende:
Ben wel benieuwd of de zang in elk nummer zo klinkt.


Ik niet!



Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 26-04-2012 12:03 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht



<3


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-10-2012 2:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nieuwe nummer:


Er zit wel wat progressie in.

edit: nieuw album 7 december.
pre-sale: http://www.van-records.de/advanced_search_result.php?keywords=Interbellum&x=0&y=0


[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-10-2012 2:12]


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-10-2012 2:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2012 2:11 schreef bokkie666 het volgende:
Nieuwe nummer:






Nou fantastisch, klinkt als de zoveelste 13 in 1 dozijn kut band die binnenkort live in de uitzending bij DWDD zit ter promotie en dat Matthijs van Nieuwkerk weer vraagt of ze 'lekker hard' willen spelen.



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-10-2012 2:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2012 2:29 schreef Argh het volgende:
Nou fantastisch, klinkt als de zoveelste 13 in 1 dozijn kut band die binnenkort live in de uitzending bij DWDD zit ter promotie en dat Matthijs van Nieuwkerk weer vraagt of ze 'lekker hard' willen spelen.


OEH Die John Coffey was wel weer lekker die er laatst stond. Was dat vrijdag?

Als koek hier, als koek.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-12-2012 13:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik vind dit best leuk.


You have time. You are doing fine.


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 07-12-2012 13:59 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Ergens schreef iemand al iets in de strekking dat de muziek van Gold wat geforceerd overkomt. Ik hoor dat de liefde voor de riff ervanaf druipt, maar dit is het gewoon net niet. Maar het zou me niets verbazen dat die gitarist ineens wel met een heel vette groove komt.

En dan de zang. Er is een vrij smalle schemerzone tussen gewoon vals en lekker tegen het valse aan. Ik luister voor mijn lol naar Eternity van Anathema en daar is volgens mij geen enkele noot zuiver ingezongen. En toch trek ik het. Hier hoor ik een dame die ook in dat niemandsland zingt, maar het pakt me helemaal nergens en dan gaat het mij iig storen. Ik snap waar ze heen willen, maar het komt nog niet samen. Ben wel benieuwd waar het dan heen gaat.


MC Hammer Smashed Face


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 07-12-2012 14:22 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 7 december 2012 13:59 schreef ErikdePerik het volgende:
Ik snap waar ze heen willen, maar het komt nog niet samen. Ben wel benieuwd waar het dan heen gaat.


als je weet waar ze heen willen, dan weet je toch ook waar het heen gaat? help ze dan effe man!


I am mine own redeemer...!


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 07-12-2012 14:26 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Tussen snappen en zelf kunnen zit natuurlijk verschil. Met 'snappen' bedoel ik ook meer 'herkennen'. En herkenning gebeurt net na het muzikale moment, dus als het al gemaakt is. En als ik dat goed kon, had ik niet in al die kutbands gespeeld Herrie, dat weet je best.


MC Hammer Smashed Face


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-12-2012 14:35 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Iedere keer dat ik die naam zie moet ik hier aan denken:

you. are. gold. GOLD!

http://www.youtube.com/watch?v=ntG50eXbBtc


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-12-2012 15:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik moet aan Concubine van Converge denken.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 07-12-2012 15:39 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Volgens mij kwam Spandau Ballet al eerder in dit topic ter sprake. Even LP'tje opzetten, zo.


Ja hoor...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen