|
Auteur: |
|
|
19 mei staan ze in Metropool, Hengelo Ik heb een vloer, nou en? |
|
Ik heb 'm binnen en ik vind het echt ergerlijk blije muziek. Een soort Guano Apes meets Captain Jack...tja als het je ding is, maar ik wordt hier bloedchagerijnig van |
|
Het is ook met de zangeres van Guano Apes toch? Verder een nummer van gehoord en dat vond ik eigenlijk al wel weer genoeg, niet mijn ding. |
|
Ik ben het wel met holysjit eens. Heb ze twee keer live gezien en heb erg genoten. Alleen jammer van die zanger - beetje een sukkel. En nee, het is niet de zangeres van Guano Apes. 100% anti-Kvelgeest |
|
Volgens mij kan OWW ook wel wat kontrust gebruiken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Keiharde metal op Napalm Records zou wel iets nieuws zijn voor dat label. Het staat vooral bekend om zijn dertienindozijngothickutbands. |
|
Wat is dit kut zeg, ik trek dit voor geen meter. |
|
Ben ik de enige die vreemde visioenen krijgt bij het voor het eerst lezen van deze bandnaam? |
|
Heb er geen visioenen bij maar je doelt op Kont rust? quote: Neen. Bovendien is Guano Apes Duits en deze lui komen uit Oostenrijk. |
|
quote:Potatoe potatoe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: wt... signature |
|
f... Ik moet denken aan Blue daba dee van eifel 65. Die zang... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ja! ik ook! signature |
|
omg... moet ik die nu nog reviewen ook signature |
|
quote: Ik email mijn review, plaats jij hem onder je eigen naam. Niemand zal iets doorhebben |
|
let maar op , ik heb hem 88/100 gegeven... met als laatste zin tip: NIET NAAR LUISTEREN! signature |
|
Ik kotste een beetje in mijn mond en slikte het daarna weer door. |
|
Slayre |
|
[quote]Op 11 mei 2012 1:57 schreef Northward het volgende: Slayre/quote] Slayer |
|
signature |
|
quote: Gelukkig hebben ze ook nog Arkona Black seeds of bunny! |
|
Ga ik checken! |
Index / Heavy Metal |