|
Auteur: |
|
|
Voordat ik op play druk: Wat is cascadian? |
|
Een nettere bewoording van wolvesinthethroneroomcloon. |
|
Cascadian Black Metal is a label given to an emerging style of USBM, usually played by bands from or around the Cascade Mountains. The most famous example of this style is Wolves In The Throne Room, although many other bands have emerged since then. The music tends to have an eco-centric message and focuses on atmosphere and ambiance, in addition to many blast-beat sections and tremelo picking, much like most of black metal. Also included as an appendix are bands that embody a similar musical spirit but are not geographically from the Cascadian region. signature |
|
Ah, ok. |
|
Hmm, de melodieën zijn wat saai en 'gaan' nergens naar. Het bouwt niet op door 'foute' akkoordenschema's. Ik sla 't over. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dit nog eens opgezet en blijkt een pak beter dan ik me herinnerde, good stuff! |
|
Nieuwe plaat is net uit, erg goed! Het gezelschap heeft flink wat vooruitgang geboekt. Mystical Future (Album Stream) |
|
Lekkere plaat inderdaad, ze laten er geen gras over groeien en de volgende EP is al aangekondigd. Deze ligt in het verlengde van de plaat. Hij komt op 7" en op tape uit, die laatste breng ik op mijn eigen label uit: https://breatheplastic.bandcamp.com/album/levitate Stream is eind deze maand beschikbaar. |
Index / Heavy Metal |