|
Auteur: |
|
|
Zeker proberen om aanwezig te zijn! |
|
Damn, dat is niet mis. *noteert in agenda* |
|
Weet iemand of Frank die avond ook van de partij is? Ik moet speciaal van vakantie terug komen voor die show, maar als Frank die avond er niet is blijf ik lekker weg. |
|
Geen idee. Maar dit is natuurlijk wel gaaf, maar de dag erna is Stonehenge als ik me niet vergis waar Suffo ook staat. |
|
Morgen |
|
Geen Frank lijkt me, hele tour niet dacht ik. Zou vreemd zijn als hij er nu wel bij is. Zanger van Decripit Birth doet het, waarbij hij zich om het nr excuseerd dat hij niet Frank is. Moeilijk irritant! Althans op Obscene Extreme was dat het geval |
|
Dat was ook het geval op extremefest Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: En waar Suffocation zeer goed op dreef was, dus ook zonder Frank muzikaal overtuigend! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dave Culross ( Rule coss) op de drumtroon? Moeilijke baas. Ja hoor... |
|
quote: Netals op OEF! Alsof de band minder is zonder Frank... pff. =) |
|
Zonder Frank vond ik het niet slecht, maar met Frank is het gewoon een stuk beter. Frank is gewoon een geweldige frontman. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Qua vocals is die nieuwe / tijdelijke (?) zanger van Suffocation zelfs beter dan Frank. Alleen optisch lijkt het alsof ze de Six Feet Under zanger hebben ingehuurd, lees: Frank als gastheer en presentator wordt zeker wel gemist, maar qua stem is deze van Decrepit Birth zeker een aanwinst. Vanavond ben ik er in Dynamo helaas niet bij, maar morgen @ Stonehenge gelukkig wel. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Suffocation was vet! Ik moet zeggen dat ik ze nooit met Frank Mullen heb gezien, maar als dat nog beter is dan gisteren dan moet het hemels zijn... Helaas viel het optreden van Origin deels in het water door het slecht afgestelde/gemixte geluid. Hetzelfde euvel als laatst bij DevilDriver, het klonk allemaal zeer vlak. Ook nu weer een show in Dynamo vakkundig de nek omgedraaid. Doodzonde, want het is een geweldige band, Origin. 100% anti-Kvelgeest |
Index / Concerten |