IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 27-07: Suffocation + Origin + supports @ Dynamo, Eindhoven
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-04-2012 21:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vrijdag 27 juli
Dynamo, Eindhoven

Suffocation (US death)
Origin (US death)
+ supports

Zaal open: 20.00 uur
Aanvang: 20.30 uur
VVK: 18 euro
Aan de kassa: 20 euro

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-04-2012 8:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zeker proberen om aanwezig te zijn!

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 12-04-2012 15:20 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Damn, dat is niet mis.
*noteert in agenda*

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 10-06-2012 19:44 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Weet iemand of Frank die avond ook van de partij is? Ik moet speciaal van vakantie terug komen voor die show, maar als Frank die avond er niet is blijf ik lekker weg.

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 11-06-2012 13:06 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Geen idee.
Maar dit is natuurlijk wel gaaf, maar de dag erna is Stonehenge als ik me niet vergis waar Suffo ook staat.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 26-07-2012 21:56 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Morgen

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 26-07-2012 22:58 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Geen Frank lijkt me, hele tour niet dacht ik. Zou vreemd zijn als hij er nu wel bij is. Zanger van Decripit Birth doet het, waarbij hij zich om het nr excuseerd dat hij niet Frank is. Moeilijk irritant! Althans op Obscene Extreme was dat het geval

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 26-07-2012 22:59 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Dat was ook het geval op extremefest

Never have so many sacrificed so much for so few

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 27-07-2012 5:46 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 22:59 schreef jeroen83 het volgende:
Dat was ook het geval op extremefest

En waar Suffocation zeer goed op dreef was, dus ook zonder Frank muzikaal overtuigend!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-07-2012 8:11 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Dave Culross ( Rule coss) op de drumtroon? Moeilijke baas.

Ja hoor...

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 27-07-2012 12:24 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2012 5:46 schreef MR Klister het volgende:
En waar Suffocation zeer goed op dreef was, dus ook zonder Frank muzikaal overtuigend!

Netals op OEF! Alsof de band minder is zonder Frank... pff.

=)

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 27-07-2012 13:27 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Zonder Frank vond ik het niet slecht, maar met Frank is het gewoon een stuk beter. Frank is gewoon een geweldige frontman.

Never have so many sacrificed so much for so few

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 27-07-2012 18:15 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Qua vocals is die nieuwe / tijdelijke (?) zanger van Suffocation zelfs beter dan Frank.

Alleen optisch lijkt het alsof ze de Six Feet Under zanger hebben ingehuurd, lees: Frank als gastheer en presentator wordt zeker wel gemist, maar qua stem is deze van Decrepit Birth zeker een aanwinst.

Vanavond ben ik er in Dynamo helaas niet bij, maar morgen @ Stonehenge gelukkig wel.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 28-07-2012 15:02 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

Suffocation was vet! Ik moet zeggen dat ik ze nooit met Frank Mullen heb gezien, maar als dat nog beter is dan gisteren dan moet het hemels zijn...
Helaas viel het optreden van Origin deels in het water door het slecht afgestelde/gemixte geluid. Hetzelfde euvel als laatst bij DevilDriver, het klonk allemaal zeer vlak. Ook nu weer een show in Dynamo vakkundig de nek omgedraaid. Doodzonde, want het is een geweldige band, Origin.

100% anti-Kvelgeest

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com