|
Auteur: |
|
|
Wie van goede power metal hoort kan de laatste twee albums van ze blind aanschaffen: |
|
quote: Hij heeft langzaam een band geformeerd, het vorige album (mirror of souls) had hij al twee leden erbij gekregen, en nu is het een voltallige band, wel een aanrader |
|
Verder geen fans van deze band? |
|
Jazeker! Hun laatste album is een van de beste power metal albums die ik in jaren gehoord heb. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja daar ben ik het wel mee eens, daarnaast vind ik het opmerkelijk dat de cd meer dan een uur klokt. Meer dan een uur goede power metal |
|
quote: + 1. Een van de weinige power metal-bands waar ik langer dan een kwartier naar kan luisteren en waarschijnlijk de enige waar ik langer dan een uur naar kan luisteren. |
|
+ 1. Ik kan er wel wat meer waarderen, Myrath oa, Pyramaze. Blind Guardian altijd al goed gevonden.. En nog wel paar |
|
Hun eerste album Theocray is opnieuw opgenomen en nu als een band en is net uitgekomen. Werkelijk waar een geweldig resultaat, aanschouw. Zag ze in Apeldoorn ook live, was behoorlijk goed. Sommige nummers zijn volgens mij te moeilijk om uit te voeren. Maar Matt is werkelijk een talent door God geschonken ongelofelijk. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 07-12-2013 12:34] |
|
Niet slecht. Mmm voor power metal dan. Het is geen "Digital Dictator" (Vicious Rumors) maar ja daar kan geen één power metal band aan tippen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond de muziek erg tof toen ik ze in Apeldoorn zag, maar de zang deed helaas toch wat afbreuk aan het geheel voor mij. |
|
Vals of goed bij stem edoch niet jouw ding? Volgens mij is deze plaat trouwens alleen geremasterd, niet opnieuw opgenomen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De drums zijn opnieuw ingespeeld in ieder geval, vind de zang ook wat helderer klinken maar dat zou idd ook met computer gemixd kunnen zijn. Het klinkt in ieder geval fijn zo |
|
quote: Vals zou ik het niet noemen, maar zijn stemgeluid vond ik echt niks. En ik ben wel wat verschillende power metal zangers gewend, vooral die Finse kunnen er wat van met raar klinken |
|
Haha nee t is ook niet mijn ding hoor, power metal zangers. Behalve dan de oude Vicious Rumors, da lust ik wel. @Ton777: thanks voor de info When your people matter, menstrual health matters |
|
Herken het wel hoor veel power metal zangers klinken live nergens na |
|
Ze komen in Apeldoorn dit jaar weer met Brainstorm Festival, en als ik alles goed begrepen heb brengen ze daar hun nieuwe cd uit. Op hun Facebook komen al wat korte fragementen langs. klinkt weer veelbelovend |
|
Thanks When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: blijft een fijne band heb je Innerwish ook al gecheckd? Zelfde label, laatste album is spuug goed |
|
Theocracy is niet echt mijn muziek, sorry When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |