|
Auteur: |
|
|
https://www.facebook.com/events/215947491838551/215953541837946/#!/events/215947491838551/ Op woensdag 16 mei (de dag voor Hemelvaartdag) is het eindelijk weer tijd voor de jaarlijkse Maiden Night van jongerencentrum Gryphus. MAIDEN NIGHT 2012, een avond ter ere van de ijzeren maagd die we vieren met beelden en muziek van Iron Maiden, frikadellen, sterke verhalen, drank en met live muziek natuurlijk! Deze live muziek wordt dit jaar verzorgd door Ironing Maiden, dit zijn oude bekenden van het Gryphus, want zij stonden ook al op de Maiden Night 2009 en wij verwelkomen ze graag terug op onze planken! |
|
Frikadellen? Hadden we die voorgaande jaren ook? |
|
Woensdag weer |
|
Jjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa! |
|
quote: Jij was jarig hè? Flesje bier van mij naar keuze |
|
Zin in! |
|
quote: Tussen welke kwantiteiten kan ik kiezen? Maar ik ben dan inderdaad jarig. |
|
quote: Jupiler, Beck's, PALM, Hoegaarden, Hertog Jan Bock (behalve als het inmiddels uitverkocht is), Dommelsch, Desperado's, Rosé bier ( ). Een tapje kan natuurlijk ook gewoon @ Meridian: Yeah, de groesbeek clan komt weer |
|
Ik bedoelde kwantiteit zoals 0,25 L, 0,30 L, 0,50 L 10^6 L etc |
|
quote: Dat ligt er net aan welk flesje je wilt (één maal ). |
|
Het was een geslaagd avondje. Volle bak weer in de Gryphus. Volgens mij is het de hoogste tijd dat Frans zelf in een band gaat spelen gezien zijn podiumdrang gisteravond |
|
Zeker geslaagd, 180 betalende bezoekers kreeg ik te horen . Uitermate vermaakt |
|
Wederom uitstekend vermaakt |
|
Het was weer echt gezellig |
Index / Concerten |