|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aanrader voor Argh en Schaep. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De Dijk - Ze kwam binnen zonder kloppen Maar hoe kom ik dan aan slagroom? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Doe zelf eens wat! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die mimiek! MC Hammer Smashed Face |
|
Mala Vita - Balkanize Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het is inderdaad gewaagd om jezelf aap te noemen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Exact! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Toch behoorlijk wat veranderd in zo'n 15 jaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Godverdomme nou. Sprak van het weekend twee vrienden die na lange emigratie weer even hier waren. Je schaamt je verdomme kapot voor dit land. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nu waren dat misschien een beetje naive jaren, maar tering wat is het soberder en grilliger geworden. Weinig tollerantie over, en ik mag dan wel meer boterhammen met kaas eten maar de trend is toch dalende. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Logisch gevolg van het ouder worden, die dalende trend. |
|
Het is compleet doorgeslagen naar de intolerante en regelneverige kant. Verschrikkelijk. Ik sprak een vriend die in Iran had gewoond, waar wij zoveel oordelen over hebben qua vrijheid. Toch zijn ze daar op een bepaalde manier veel vrijer dan wij met al onze regelgeving en wetten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tjolgtjar - The New Age |
|
Enthroned - Demon's Claw Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Heeft ook wel met bevolkingsdichtheid en mediadichtheid/geilheid te maken. We hebben misshcien een iets tolerantere regime maar we worden ook veel meer in de gaten gehouden als in Iran lijkt me. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vond het wel iets obsceens hebben toen ik er achterkwam dat je veelal de kleur van je eigen voordeur niet mag bepalen. Maar wat is er precies mis? |
|
Shining – Förtvivlan, min arvedel signature |
|
Godspeed you! Black Emperor - Storm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
DHG - Supervillain Outcast CD2 |
|
quote:Leuk nummer. Electric Wizard - Dopethrone Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Esoteric - Epistemological Despondency Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Marcus Miller - when I fall in love Ja hoor... |
|
Funeral - From These Wounds Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Arc of Ascent "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |