|
Auteur: |
|
|
Als ik niet ga, mag ik dan ook uitleggen, waarom |
|
Kaartje kost niet minder dan 87,50 peik + 7,50 reserveringskosten.... Veel plezier gewenst... Chef: niet iets te regelen met vriend Van Hal? |
|
Beetje duur.....en zo spannend is het ook niet.....de combinatie is ook erg MoJo..... [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 01-07-2001 10:22] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Natuurlijk,Pantera fucking rule's. En dan heb ik over Slayer nog niet eens gesproken. Zou wreed zijn als morbid angel ook komt. Yea tattoo this fucking planet!!!!!!!!!!!!!! |
|
Op zich zou ik er wel naar toe willen maar de kaartjes vind ik te duur ... cradle heb ik al zo'n 8 keer gezien denk ik en pantera boeit me niet ... dan blijft slayer over en dat draai ik nooit ... dus als iemand zijn kaartje gratis weeggeeft wil ik er nog wel naar toe gaan . |
|
Geloof dat ik een duidelijke andere kijk op metal heb,aangezien zowat niemand hier er heen gaat. Ik dacht dat dit hier de hangplek voor metalliefhebbers is,shit we praten toch wel over de PANTERA en de SLAYER als dat geen metal is dan weet ik het ook niet. Fuck man. |
|
Bij mij is het meer een geval dat ik dan op vakantie ben. Maar idd Slayer en Pantera zijn eerrgg vet, en wil ze eigenlijk heel graag live zien |
|
oe ik zie nu pas dat het eind september is .. effe kijken of er tukkers zijn die mee willen .. maar ik vind de prijs wel belachelijk hoog Mojo heeft zeker ergens veel geld verloren |
|
quote:Voor zover ik weet heeft niemand ook echt iets tegen die bands ... maar hun hoogtijdagen zijn toch echt wel voorbij. |
|
Slayer gaat nooit voorbij .. |
|
quote: En zo is dat! |
|
De prijs was toch echt wel ff schrikken, maar ik heb uiteindelijk wel kaartjes gekocht. |
|
Mot ff kijken... volgens mij ben ik dan nog op vakantie... Slayer is uiteraard zwaar de moeite waard. Cof boeit me niet en pantera doet me eigenlijk ook niet meer zo veel. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Slayer heerst nog altijd!!! Maar ik ga daar geen 90 piek voor neertellen, om niet eens te spreken over de kosten van het vervoer. Dead things grow from deep inside... |
|
Slayer... Brengt toch altijd weer een gevoel van nostalgie naar boven. Doet me denken aan vroeger toen ik nog klein was. De wind door je haren, de kou die aan je voorhoofd vreet, een aanloop en dan op je buik naar beneden... Ja: ook ik was een sleeër [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 03-07-2001 20:11] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Maar helaas kwam ik toen met mijn hoofdje heel hard tegen een boom aan en sindsdien denk ik er anders over,toch? |
|
slayer gaat inderdaad nooit over. de promo voor het nieuwe album is wel ontzettend vet. Alleen jammer dat er zo weinig oude slayer-riffs meer inzitten..maar goed, het beukt allemaal wel stukken harder..zit al vol ongeduld te trappelen voor de plaat en concert (90 piek is veel..maar slayer en cradle missen is erger..) ...archangel dark angel lend me thy light... |
|
Slayer. Een bandnaam die in alleen in een zin genoemd mag worden. Klote dat ik ze vorig jaar bij waldrock gemist heb... Maar ze waren toch als laatste band? Jep, 3 kwartier gewacht (ook een zeer idiote actie) en toen begonnen ze pas een beetje met spelen... Maar mijn "chauffeur" moest de volgende dag nog naar Belgie... Forward into the light, forward into infinity! |
Index / Concerten |