|
Auteur: |
|
|
Cafe open: 19:00 uur | Entree: € 5 Wij regelen een BBQ met bordjes en bestek en sausjes jullie nemen vlees of vega spul mee voor op de BBQ! party time het is vakantie! GRINDCORE BBQ MET EXTRA KETCHUP! Muzikale ondersteuning door de beste grindcore band van dit moment garant voor een knalharde show denk een jonge Napalm Death. WORMROT (Singapore) : http://www.myspace.com/wormrotgrind EVISORAX (UK): www.myspace.com/evisorax KAASSCHAAF (NL) [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 04-06-2012 13:06] |
|
Willemeen is echt een leuke tent. Dit soort sympathieke dingetjes maakt dat weer heel duidelijk. Ja hoor... |
|
Thanks! |
|
2e x wormrot... ik word hier blij van! Your mother ate my dog! |
|
Wormrot ruige shit yo!!! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
Volgende week up!!! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
Morgen! |
|
aanwezig! |
|
Wat zitten mensen te ijlen dat het vakantie is? Ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik dus nog geen vakantie heb. Erg balen, want zo'n BBQ erbij is echt een geniaal plan! |
|
alleen harry he... ik sprak em net... he doesn't give a rat's ass! Your mother ate my dog! |
|
|
|
quote: EXTRA MAYO ZEKER? |
|
quote: MAG IK HOPEN JA! |
Index / Concerten |