|
Auteur: |
|
|
1 september is het weer tijd voor de jaarlijkse metalafspraak in Oostende, Velo-Rock. Organisatorisch werd er beslist om te verhuizen van de Velodroom te Oostende, waar het feestje de andere jaren doorging, naar de Schorre in Oostende op het eind van de Stuyverstraat in Oostende. De eerste vier bands zijn bekend: - TBA - TBA - TBA - Spoil Engine - Aktarum - Always Fallen - Semper Fi - Powerstone http://www.velorock.be http://www.facebook.com/events/198519716914986/ Feestje! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
5 bands natuurlijk, maar wel erg benieuwd naar wat erbij komt. Altijd een feestje inderdaad |
|
quote: Ik was een van de gelukkigen die een Roadburn ticket had Anders was ik wel geweest. Vriend van me zei dat het erg lekker was. |
|
quote: was een lekker feestje idd, Noctem was één van de hoogtepunten De afterpary in de bbq was ook leutig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
+ Pretty Maids, de Deense heavies treden als voorlaatste band aan op Velorock! Bill: - TBA - Pretty Maids - TBA - Spoil Engine - Aktarum - Always Fallen - Semper Fi - Powerstone [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 21-04-2012 12:47] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De headliner voor deze editie van Velorock is Samael, de derde laatste band Loudblast Volledige lineup: •21u45 - Samael •20u00 - Pretty Maids •18u35 - Loudblast •17u15 - Spoil Engine •16u10 - Aktarum •15u10 - Always Fallen •14u20 - Semper Fi •13u30 - Powerstone •12u00 - Deurtjes openen zich. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Overmorgen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Beli, ken jij Ann-Sophie van Damme? de fotografe, kan zij met jou contact opnemen voor fototoestanden? signature |
|
quote: Mogelijk, ik stuur je een FB bericht met mijn gsmnummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
signature |
Index / Concerten |