IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Within Temptation ontslaat drummer Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 8:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb zo'n vermoeden dat binnen een jaar WT en AF weg zijn.


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 17-05-2002 8:28 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Stephen van Haestregt is toch 'n sterke en strakke drummer !!
speelde voordien bij Paralysis
'k wens Within Temptation echt alle succes toe hoor


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-05-2002 8:32 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

jezus criztuz, hoe bedoel je ik wil aandacht! Sharon en kale vriendje vanochtend bij Onbijt TV het nieuws van commentaar voorzien.......... Hallo! doe ff normaal
vroeger WT
Nu WT

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-05-2002 8:34]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 8:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*Hop* weer een band weg.


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-05-2002 9:51 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 17 mei 2002 8:07 schreef Jenje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat binnen een jaar WT en AF weg zijn.
Je denkt dat WT dus binnenkort AF is



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-05-2002 9:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ach, is toch allemaal één pot nat.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 9:51 schreef Fire het volgende:
Je denkt dat WT dus binnenkort AF is
Oh stefan, nog een keer zo'n leuk grapje ...



Ik verveel me hier


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 17-05-2002 11:22 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 12:10 schreef Shredhead het volgende:
Klopt, maar je bent wel lelijk

dat is nu toch al de 4e drummer ofzo die ze versleten hebben of niet?

De 6e. Ik was nummer 2
1. Richard Willemse (heel even in 1995)
2. Ik (1996, demo-opnames, eerste gig (voor DSFA))
3. Ivar de Graaf (begin 1997, opnames Enter en The Dance)
4. Ciro Palma (1997, Dynamo en een hoop gigs in NL en BE)
5. Richard van Leeuwen (invaller, 1998)
6. Ivar de Graaf (1998-2002)
7. Stephen van Haestregt (2002, invaller?)

Ivar is trouwens zelf opgestapt en niet uit de band geschopt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, dat gaat dus lekker.

Ik hoorde van een bekende van een bekende dat het succes met name in de koppen van Sharon en die kale gitarist is geschoten.

Alleen die bassist zou nog echt een relaxt figuur zijn.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 17-05-2002 11:28 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 7:49 schreef mcoenen het volgende:
Redelijk -> niks voor jou die vacature ? (sorry was niet grappig )


ROTFL. Over my dead body


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oe oe vertel, roddels !!!!


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 17-05-2002 11:30 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:26 schreef Jenje het volgende:
Nha, dat gaat dus lekker.

Ik hoorde van een bekende van een bekende dat het succes met name in de koppen van Sharon en die kale gitarist is geschoten.

Alleen die bassist zou nog echt een relaxt figuur zijn.

Exact. De reden waarom ik uit de band ging. Jeroen is inderdaad een toffe gast. Heel down-to-earth, vriendelijk en eerlijk.
Was destijds mijn maatje. Een van m'n beste vrienden. Helaas helemaal verwaterd sinds ik uit de band ben...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat denk jij wat er met die band gaat gebeuren, aangezien je die mensen wat beter kent.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 17-05-2002 11:44 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:29 schreef Jenje het volgende:
Oe oe vertel, roddels !!!!

Geen roddels, alleen waarheid
Ik heb in WT gespeeld en ben er (om voor mij nog steeds onduidelijke en/of nergens op slaande redenen) uit geschopt letterlijk toen net het platencontract binnen was. Ik speel op de demo (1996) en die is in mijn "home-studio" opgenomen. Ik deed het allereerste optreden met WT. Naderhand bleek dat een optreden te zijn omdat Anthony v/d Berg van DSFA de band wilde tekenen maar ons ook eerst even live wilde zien. Mij werd daar echter niets over verteld en ook het contract werd achter mijn rug om getekend. Toen het contract binnen was mocht ik vertrekken.
Ik snap er inderdaad nog steeds nix van. Toen ze in 1997 op Dynamo speelden had ik wel even zoiets van "SHIIIHIIT", maar nu boeien ze naar mijn mening gewoon helemaal niet meer. Ik heb niets tegen pop-muziek, maar wel iets tegen slechte pop-muziek of pop-muziek waar een heel verkeed idee achter zit (muziek die niet uit het hart komt, maar puur wordt geschreven om te "scoren").
Ik heb een hekel aan bands/artiesten die (zwaar beinvloed door managers en producers) commerciele muziek proberen te schrijven en daarmee hun "roots" verloochenen. Ik ken Jeroen, Sharon en Robert heel goed, en snap echt niet hoe ze deze richting op hebben kunnen gaan. Jeroen heeft mij destijds fan gemaakt van bands als Fates Warning en Dream Theater. Ik wist niet beter dan dat hij dat soort muziek het liefst zou spelen.
Het is een beetje dezelfde discussie als met Metallica. Als je de nieuwe muziek op zichzelf staand bekijkt is het misschien best gaaf. Maar als je weet waar ze vandaan komen is er geen touw aan vast te knopen.
Bij Metallica is het alleen begrijpbaarder. Dat zijn inmiddels ouwe lullen die het gewoon niet meet trekken om intense muziek te schrijven/spelen.
Whatever.

WT is saaie boel nu.


[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 17-05-2002 11:47]


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 17-05-2002 11:45 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:31 schreef Jenje het volgende:
Wat denk jij wat er met die band gaat gebeuren, aangezien je die mensen wat beter kent.

Ik heb geen idee en het boeit me ook helemaal niet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, je bent iig beroerd behandelt door die gasten.
Ik had eerst toen WT succes begon te krijgen zoiets van, ze verdienen het, maar ik zie nu overal die koppen van ze verschijnen.
Veel te veel op allerlei TMF bullshit, allerlei TV optredens (waarbij Sharon CONSTANT vals zingt) en vanmorgen op Ontbijt TV.
WT is nu echt bezig geld te maken, muziek is geen prioriteit meer van ze.

Jammer, weer een band weg .. NEXT !!


Anarchist
Usericon van Anarchist
Posted 21-05-2002 13:41 by Anarchist Wijzig reactieProfiel van AnarchistQuote dit bericht

het kan mij geen moer schelen wat er met WT gebeurd, die band boeit toch al niet meer.

De muziek is dus totaal geen metal meer, en helemaal gemaakt om te scoren bij een groot publiek en in de hitlijsten terecht te komen.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 21-05-2002 14:06 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 8:32 schreef Markam het volgende:
jezus criztuz, hoe bedoel je ik wil aandacht! Sharon en kale vriendje vanochtend bij Onbijt TV het nieuws van commentaar voorzien.......... Hallo! doe ff normaal
vroeger WT
Nu WT
Mee eens. De nieuwe WT kan ik heel goed missen, het zou mooi zijn als ze óf stoppen, óf meer de 'oude stijl' kant op gaan (maar dat doen ze niet denk ik zo


MuayThaigerrr!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-05-2002 14:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Dat op ontbijt TV was echt belachelijk, ik stond echt te kijken alsof ze debiel waren geworden.

wereldnieuws, Balkenende lijkt op Harry Potter, olay.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-05-2002 15:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:44 schreef Redelijk het volgende:
Geen roddels, alleen waarheid
Ik heb in WT gespeeld en ben er (om voor mij nog steeds onduidelijke en/of nergens op slaande redenen) uit geschopt letterlijk toen net het platencontract binnen was. Ik speel op de demo (1996) en die is in mijn "home-studio" opgenomen. Ik deed het allereerste optreden met WT. Naderhand bleek dat een optreden te zijn omdat Anthony v/d Berg van DSFA de band wilde tekenen maar ons ook eerst even live wilde zien. Mij werd daar echter niets over verteld en ook het contract werd achter mijn rug om getekend. Toen het contract binnen was mocht ik vertrekken.



zo, jij bent wel lekker behandeld. als ik zulke verhalen hoor krijg ik altijd een hekel aan een band, ook al heeft het in principe niks met de muziek te maken. maar ik denk dat je over een tijdje niks meer van hun hoort. of ze zijn uit elkaar door frustratie wegen niet kunnen prolongeren van het succes of ze zijn zo commercieel geworden dat ze niet meer binnen ons "bereik" vallen.


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 21-05-2002 21:42 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

*zucht* ooit waren ze goed...


Love is a curse


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-05-2002 7:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niet helemaal on topic maar wel over WT ik vind die nieuwe videoclip echt super mooi gemaakt. zal wel duur zijn geweest.

ah on topic vraagje die drummert in de clip is dat de nieuwe of de oude.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-05-2002 9:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

als ik zo'n verhaal als dat van Redelijk hoor krijg ik ook een vreemd gevoel in mn maag, maar dat neemt niet weg dat ik een album als Enter van WT nog steeds heerlijk om naar te luisteren vind (brengt een bepaald gevoel met zich mee bij mij als ik down ben) mother earth vind ik trouwens best aan te horen hoor (al heb ik hem pas 2 keer gehoord ofzo ... )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen