|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Las het net ook op blablamouth ja, ben zeer benieuwd hier naar...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat lijkt me zeker een interessant combi. Al zal het denk ik meer als Isis klinken dan als een soort mix van beide bands (als ik zo lees dat die zanger van Deftones in die quote aanbiddend over Isis spreekt). Desondanks zeer benieuwd naar hoe dit gaat klinken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nieuwe Deftones eigenlijk ook wel, misschien wel meer dan oude Erg benieuwd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Eens, ben nog steeds verliefd op die vorige plaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Isis met zijn vocals moet een leuke combi worden. Schept behoorlijk hoge verwachtingen. |
|
Ben zeer benieuwd hiernaar. Vond het niet erg dat Isis er mee gekapt was trouwens, vond Wavering Radiant maar een middelmatige plaat en had wel een beetje het idee dat de koek op was. Gelukkig nog wel een paar keer live kunnen zien, met name die show op Dour in 2009 is mij maar al te goed bijgebleven. Wat een show! |
|
K hou nooit van supergroups, maar dit klinkt wel aanlokkelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: gast ... hoe de hazen lopen ... |
|
Aaron Turner was toch het creatieve brein achter Isis? |
|
quote: Zat net ook al te denken. Hoe zou het gaan klinken zonder zijn invloed. Weet niet eerlijk gezegd niet of hij alles schreef. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Clifford Meyer zit trouwens daarnaast nog in Red Sparowes, ook geen onaardig bandje natuurlijk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:De credits staan wel op naam van Isis, als band dus. Maar ik had toch altijd het idee dat het zijn band was. edit: We zullen het wel horen dan. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-04-2012 2:11] |
|
Ben benieuwd, fan van beide bands. Ik vond die laatste Isis plaat ook nog erg goed. |
|
quote: Dit, Panopticon vond ik ook de laatste echt goede plaat. Show op Roadburn in 2008 was ook maar zo-zo. Verder wel erg benieuwd hiernaar. |
|
Hier ben ik enorm benieuwd naar. Wavering Radiant was zwak, maar Panopticon staat in mijn top 5 van tijdloze albums. En die laatste van Deftones rockte ook weer een pak! Horns up! |
|
In The Absence of Truth mag er anders best wezen. Laat onverlet dat ik ook benieuwd ben wat dit op gaat leveren. |
|
quote: niet jokke ... hoe de hazen lopen ... |
|
Al wat nieuwe ontwikkelingen? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Volgens http://www.facebook.com/palmssongs komt er in spring 2013 een album uit via Ipecac Records. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wordt er eigenlijk niet warm of koud van. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 11-02-2013 16:41] |
|
Release is op mijn verjaardag |
|
Nou, super! |
|
quote: Sowieso! |
|
Prima nummer, lekker mellow. Ben nog steeds benieuwd naar het album, hopelijk ook wat instrumentaal werk. Want denk wel dat de stem van Chino me wat tegen gaat staan op den duur. Besef me nu ook weer dat dat één van de redenen was dat ik na de eerste 3 albums ben afgehaakt bij de Deftones, was er wel klaar mee steeds diezelfde soort zanglijnen.. Het geluid hapert af en toe heel irritant trouwens, alsof er met converteren iets mis is gegaan. Erg jammer. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 11-02-2013 17:16] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wel jammer dat het na het lange wachten slechts een ep is. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |