|
Auteur: |
|
|
Gorguts in de LD? Wow... Edit: Whoops iets te snel gelezen, in 013 gewoon dus. Maar in samenwerking met LD. [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 26-04-2012 14:54] |
|
Nou, verkeerd gelezen... Het staat er totaal onduidelijk In de titel staat LD, net als onderaan (Locatie: Little Devil). In de tekst staat echter "naar 013 halen" e.d. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lekker vaag |
|
Het is in de Little Devil. Op de 013 site staat "Lokatie: Elders". Maar niet gemakkelijk uit die tekst te halen nee |
|
"...in (en in samenwerking met) Little Devil" Duidelijk genoeg lijkt mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jezus, Gorguts in de Little Devil Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee. "Na een wervelende show op Neurotic Deathfest 2012, konden we niet anders dan ze weer naar 013 te halen. Gaat dat zien! In het voorprogramma staat de Nederlandse metalband Drown The Moth. Ze stonden al vaker in 013 en maakten toen indruk." "weer naar 013 halen" is niet hetzelfde als "voor het eerst in LD neerzetten" "Ze stonden al vaker in 013" suggereert dat ze er wéér gaan staan, wat dus niet zo is. Dus, de tekst is niet duidelijk, maar het lijkt toch LD te zijn. En vet dat ze Gorguts hebben Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De eerste regel is genoeg om te begrijpen Maarre, gaaf dat Gorguts komt, heb ze nog nooit gezien en de beide eerste 2 albums zijn toch wel erg gaaf! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als je alleen dat leest is het duidelijk, ja Teksten die zichzelf echter later tegenspreken zijn onbetrouwbaar, en de eerste regel dus ook. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tja, met weer naar 013 halen wordt niet de zaal 013 bedoelt, maar weer naar postcode 013 halen. Beetje verwarrend om dat zo te schrijven |
|
Netnummer bedoel ik natuurlijk.. |
|
Dat is zeker verwarrend, ja, omdat het dan ook zo zou kunnen zijn dat heel Tilburg (/netnummer 013) weer eens een show in (en in samenwerking met) Little Devil organiseert Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
desalniettemin, wel vet! |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
inderdaad, want wat ik me herinner van Drown The Moth is dat het noch "hardcore-metal", noch death metal is. Eerder een Textures met iets meer 'core'-invloeden en iets minder synths. |
|
Heb nog nooit van die band gehoord, maar hoeveel promofolders ik al niet gelezen heb van bands die 'hardcore mixen met death metal, zonder te stranden in deathcore'... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zag ze vorig jaar als voorprogramma van Exivious. Méér dan overtuigend, als je tenminste van het Textures/Cilice/mathmetal-core-genre houdt. |
|
Eén van de oer-death metal bands. Geen idee wat ze tegenwoordig doen, maar waren altijd bovengemiddeld goede muzikanten. Jeugdsentiment, en dat op 10 min lopen, present www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Lekker handig om dit weer in Tilburg neer te zetten Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Gelukkig weet je zelf dus niet hoe dom je nu klinkt; ignorance is you. Je hoeft niet altijd iets te vinden... liever niet zelfs. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik hoef altijd iets te vinden. Zo vind ik jou een lekker dier I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ligt dat aan de Tilburgse boekers, of desinteresse/onvermogen elders? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: dát en wellicht dat de datum er ook wat me te maken heeft. |
|
Vandaar waarschijnlijk ook de keuze voor de Little Devil. Eerder een volle bak. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |