|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Onprofessioneel is hij zeker, maar hij bracht ons wel klassiekers als dit: |
|
quote:Heb ik nog ergens op een cassettebandje staan. Rest van de band was erg goed wel. Oeps daar ging weer een microfoon. It's an americaaaaaaaaan heavy metal weekeeeeeeend. edit: ik ken bijna al zijn dronken gewauwel uit mijn hoofd, slecht ook. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-04-2012 20:22] |
|
quote: Helaas, maar waar. Hoe gaaf zou het zijn als die z'n ego eindelijk opzij zou kunnen zetten... |
|
quote: Haha, erg slecht ja. Heb van de rest van de band weinig meegekregen, was te druk om het moddergooien te volgen. Boeiender |
|
quote: haha ja youtube staat vol met dat soort filmpjes waarin Axl zijn fans aanvalt, kun je je wel een avondje mee vermaken toch jammer dat zijn persoonlijkheid hem zo in de weg zit, want GNR heeft natuurlijk wel een paar enorme bazenplaten gemaakt destijds ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lars Ulrich |
|
quote: Idd, hier liep hij in ieder geval weg. Had hij beter ook bij deze show kunnen doen: [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 29-04-2012 12:15] |
|
quote: Wat een blamage en wat ziet hij er uit zeg [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 29-04-2012 12:26] 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |