IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Holland's Got Talent... Volgende pagina
Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 22:09 by Nietzsche Wijzig reactieProfiel van NietzscheQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=5zt3gu4jEms

Ik lach wel, maar ze zijn door omdat Gordon meende dat ze ongelovelijk goed zijn voor het genre dat ze spelen..

Volgens mij snappen zij nog niet dat rapcore dood is, dit is een ongelovelijke smet op hoe het Nederlandse volk kijkt naar onze muziek.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 22:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

'Ongelovelijk'? En dat wil elitair doen?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 22:14 by Nietzsche Wijzig reactieProfiel van NietzscheQuote dit bericht

Ongelofelijk*
Mijn welgemeende excuses.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 22:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Leuk bandje wel, trouwens.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-04-2012 22:31 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Wat een belachelijk slechte band zeg, ik zag ze gisteren voorbij komen en kon m'n lach niet inhouden

5 Euro's? Op je muil!!

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-04-2012 22:36 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 22:09 schreef Nietzsche het volgende:
Volgens mij snappen zij nog niet dat rapcore dood is, dit is een ongelovelijke smet op hoe het Nederlandse volk kijkt naar onze muziek.
Onze muziek?

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-04-2012 22:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Rapcore? En het is al dood ook?

Weet ik dat ook weer.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 22:52 by Nietzsche Wijzig reactieProfiel van NietzscheQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 22:36 schreef Helvete het volgende:
Onze muziek?

Ik mag hopen dat ik hier op het goeie forum zit. Of mis ik iets?

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2012 22:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ja

De Tegenpartij
Posted 28-04-2012 23:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een punt?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 28-04-2012 23:09 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Titel van dit topic = niet waar.

Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 23:13 by Nietzsche Wijzig reactieProfiel van NietzscheQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 23:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
Een punt?

Ach, ik had verwacht dat men dit wel grappig zou vinden, maar als dat niet het geval is, moet je gewoon stoppen met reacties plaatsen, zodat het topic doodbloedt.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 28-04-2012 23:15 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

*gniffel* sorry...

Anyone?
Anyhow, consider thread bumped

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 28-04-2012 23:17]

Black seeds of bunny!

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2012 23:17 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Edit:
Meestal gaan we dan de groeten doen.

Aan de laminaatvloer van Sgeiterdt bijvoorbeeld. Of aan de oma van GIRL.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-04-2012 23:20]

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 28-04-2012 23:23 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Of aan Grace Jones, dat ze hier zo'n mooi nummer voor heeft gemaakt...

Black seeds of bunny!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 23:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Eng wijf, die Grace. Al rijdt ze met een DAF op topsnelheid achteruit, dan nog blijf ik bij die bumper uut de buurt.

De Tegenpartij
Posted 28-04-2012 23:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het topic fleurt helemaal op. Jammer dat grace niet hollands is.

Ik zeg spinvis.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-04-2012 0:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 22:36 schreef Helvete het volgende:
Onze muziek?

Hahaha.

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-04-2012 0:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik ben zo siked voor de langverwachte EP van deze band!!

When your people matter, menstrual health matters

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-04-2012 12:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mooi om te zien dat Robert ten Brink (toch?) zich meent te moeten gedragen als een mongool.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 29-04-2012 12:50 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2012 12:46 schreef Dentz het volgende:
Mooi om te zien dat Robert ten Brink (toch?) zich meent te moeten gedragen als een mongool.

Hij zit er niet ver naast kwa gedrag bij de gemiddelde blablacore concert hoor

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Brani
Usericon van Brani
Posted 29-04-2012 13:57 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 22:09 schreef Nietzsche het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5zt3gu4jEms

Ik lach wel, maar ze zijn door omdat Gordon meende dat ze ongelovelijk goed zijn voor het genre dat ze spelen..

Ik heb nog nooit zo'n slechte rapcore band gezien of gehoord (los van of het genre nou leeft of niet), de twee zangers hadden echt geen gevoel voor ritme... en ik hoorde niet of nauwelijks iets van de gitaar (op zich nog niet eens zo erg want wat ik wel hoorde was saai).

Talentenjachten zijn voor sukkels die zich graag laten naaien door de producent van de talentenjacht!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2012 13:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 23:15 schreef Nyghtslave het volgende:

*gniffel* sorry...

Anyone?
Anyhow, consider thread bumped

Grace Jones!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2012 14:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wel gaaf trouwens, iemand die zichzelf Nietzsche noemt.

:')

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-04-2012 20:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2012 22:45 schreef De Tegenpartij het volgende:
Rapcore? En het is al dood ook?

Weet ik dat ook weer.

Haha, ben je intussen al wat bekomen van de shock?

Rapcore = Furious Styles? Welke band nog?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-04-2012 20:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Stuck Mojo, Downset en meer van dat soort jaren 90 meuk.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-04-2012 20:44]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com