|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=5zt3gu4jEms Ik lach wel, maar ze zijn door omdat Gordon meende dat ze ongelovelijk goed zijn voor het genre dat ze spelen.. Volgens mij snappen zij nog niet dat rapcore dood is, dit is een ongelovelijke smet op hoe het Nederlandse volk kijkt naar onze muziek. |
|
'Ongelovelijk'? En dat wil elitair doen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ongelofelijk* Mijn welgemeende excuses. |
|
Leuk bandje wel, trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat een belachelijk slechte band zeg, ik zag ze gisteren voorbij komen en kon m'n lach niet inhouden 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Rapcore? En het is al dood ook? Weet ik dat ook weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik mag hopen dat ik hier op het goeie forum zit. Of mis ik iets? |
|
Ja |
|
Een punt? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Titel van dit topic = niet waar. |
|
quote: Ach, ik had verwacht dat men dit wel grappig zou vinden, maar als dat niet het geval is, moet je gewoon stoppen met reacties plaatsen, zodat het topic doodbloedt. |
|
*gniffel* sorry... Anyone? Anyhow, consider thread bumped [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 28-04-2012 23:17] Black seeds of bunny! |
|
Edit: Meestal gaan we dan de groeten doen. Aan de laminaatvloer van Sgeiterdt bijvoorbeeld. Of aan de oma van GIRL. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-04-2012 23:20] |
|
Of aan Grace Jones, dat ze hier zo'n mooi nummer voor heeft gemaakt... Black seeds of bunny! |
|
Eng wijf, die Grace. Al rijdt ze met een DAF op topsnelheid achteruit, dan nog blijf ik bij die bumper uut de buurt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het topic fleurt helemaal op. Jammer dat grace niet hollands is. Ik zeg spinvis. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hahaha. |
|
Ik ben zo siked voor de langverwachte EP van deze band!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi om te zien dat Robert ten Brink (toch?) zich meent te moeten gedragen als een mongool. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hij zit er niet ver naast kwa gedrag bij de gemiddelde blablacore concert hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik heb nog nooit zo'n slechte rapcore band gezien of gehoord (los van of het genre nou leeft of niet), de twee zangers hadden echt geen gevoel voor ritme... en ik hoorde niet of nauwelijks iets van de gitaar (op zich nog niet eens zo erg want wat ik wel hoorde was saai). Talentenjachten zijn voor sukkels die zich graag laten naaien door de producent van de talentenjacht! |
|
quote: Grace Jones! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wel gaaf trouwens, iemand die zichzelf Nietzsche noemt. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Haha, ben je intussen al wat bekomen van de shock? Rapcore = Furious Styles? Welke band nog? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Stuck Mojo, Downset en meer van dat soort jaren 90 meuk. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-04-2012 20:44] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |