![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe de groeten aan alle fans van Heels of Steel. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Was meer gewoon een verbloeming van mijn narcisme hoor: ik deed de groeten aan mezelf. Maar vooruit, ook aan jou (en naar ruwe schatting zo'n 90% van ZM, wie is er nou geen fan!) de groeten ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Live is het lachen, ja. Ze maken er een leuk showtje van. Maar niet mijn ding, het is wel weer genoeg ![]() Clip is aardig geslaagd, leuk om veel bekende gezichten en plekken (binnen Atak) te zien ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Hit of Shit: http://nlpop.blog.nl/alternatief/2012/05/01/hit-of-shit-deadbeat-i-love-you-bro-no-homo-video ![]() ![]() |
|
quote: Clip is nog kutterderder dan de muziek, wat een prut. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Met GB hadden jullie toch ook een soort gelijk iedee, The Noise of Holland of zo iets... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ideeën moet je niet altijd willen uitvoeren.... ![]() Boeiender ![]() |
|
Dat is een waarheid als een koei ja.. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Niet een beetje te oud om nog met grind te spelen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |