|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe de groeten aan alle fans van Heels of Steel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Was meer gewoon een verbloeming van mijn narcisme hoor: ik deed de groeten aan mezelf. Maar vooruit, ook aan jou (en naar ruwe schatting zo'n 90% van ZM, wie is er nou geen fan!) de groeten When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Live is het lachen, ja. Ze maken er een leuk showtje van. Maar niet mijn ding, het is wel weer genoeg Clip is aardig geslaagd, leuk om veel bekende gezichten en plekken (binnen Atak) te zien Zanger valt wel een beetje door de mand zo. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hit of Shit: http://nlpop.blog.nl/alternatief/2012/05/01/hit-of-shit-deadbeat-i-love-you-bro-no-homo-video |
|
quote: Clip is nog kutterderder dan de muziek, wat een prut. Boeiender |
|
quote: Met GB hadden jullie toch ook een soort gelijk iedee, The Noise of Holland of zo iets... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ideeën moet je niet altijd willen uitvoeren.... Boeiender |
|
Dat is een waarheid als een koei ja.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zulk soort clips zijn alleen leuk als je grind speelt |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Niet een beetje te oud om nog met grind te spelen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |