|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: yep, je hebt een speciaal win95 cdtje met usb ondersteuning, misschien staat t ook wel op internet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
volgens mij kun je via de microsuck site usb onderscteuning downen |
|
Ah tof , ik zal zo eens gaan kijken ... Nadeel is dat heel veel hier beveiligd is .. Maar ja .. gewoon proberen |
|
quote: dan lukt die install zeer waarschijnlijk niet |
|
ach gewoon dom proberen ... |
|
ik heb even gekeken op de microsoft website maar kan de usb ondersteuning niet vinden... vaag eigenlijk, ik weet dat t bestaat Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nha klote kan dus mooi niet als je de normale retail versie hebt |
|
de osr2 versie van win95 ondersteund het wel maar ik dacht dat je de usb update ook los kon installeren. Weet het niet zeker hoor. |
|
volgens de microsoft site niet .. |
|
quote: ik weet t wel zeker heb t namelijk zelf ook ooit es gedaan, maar van een cdtje, speciaal voor usbondersteuning w95, gewoon suf, ik kan t nergens vinden op microsoft.com alleen maar "koop xp reclame" Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb nu op download.com een bestandje gedownload, maar daar moet ik een disk voor hebben, en die heb ik weer niet. En dat is voor OSR eigenlijk, ik zou niet weten welke versie ik heb .. |
|
quote: Ik zou de printer ritueel verbranden !!! de school de schuld geven dat jij je werk niet goek kan maken. Wiegen Meister ! |
|
quote: Winddoos95??? BEVEILIGD??? BWUAHAHAHAHAHAHHhhh |
|
quote: idd WHAHAHAHAHAHAHAAAAAAaahahahaha Win95 is net een vergiet Wiegen Meister ! |
|
ok jenje. ram tijdens het opstarten on reset. nu vraagt ie de volgende keer of je in veilige modus wil opstarten. doe dit. schakel nu alle beveiligings opties uit. start opnieuw op en voila. u heeft alle rechten die u nodig heeft. werkt alleen onder '95 en '98 |
|
Ah top, bedankt voor de tip Ik zal het van de week eens proberen. |
|
heb ook een printer probleem als ik iets uit print van internet word er altijd een lege pagina achteraan geprint. als ik in word iets uitprint is dit niet. hoe kan dit? (maakt opzich geen zak uit, maar hier op school moet je voor iedere uitgeprinte pagina betalen dus vandaar) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat een schop ook.. |
|
hehe lol --------- ook een printerprobleem hier. ik heb vista en een printer dus hij is niet aan de praat te krijgen! :') Je moeder. |
|
quote: Dat zelfde heb ik met een scanner.. |
|
over niet al te lange tijd wil ik een nieuwe printer aanschaffen... heb nu een printer/scanner/copier ( canon mp160) en die voldoet totaal niet... lees: print erg klote heb zelf op zich goeie ervaringen met xerox en overweeg een phaser 8560 heeft iemand anders misschien goeie tips... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
die kut canon van mij is zonet overleden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gecondoleerd Nee gekheid, 3 printers thuis; allemaal Canon. Nooit problemen mee gehad, en wij printen/scannen toch best veel moet ik zeggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Laatst nog een oude Bubblejet van Canon opgevist, 3 jaar niet gebruikt, de inkt cartridges zaten nog in de printer. Je zou denken dat de inkt na die 3 jaar wel volledig uitgedroogd en hard zou zijn. Maar hij deed het zonder enig probleem. Kortom, een dijk van een printer. Canon bubblejet printer = teh win. Epson / HP inkjet printers = teh suxx Maar ik werk het liefst met mijn laserprinter(s). Snel, scherp en per pagina een stuk goedkoper dan die inkt zooi. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |