|
Auteur: |
|
|
Volgens mij is het de eerste keer dat er een festivaltopic geopend wordt na afloop van het betreffende festival. Voor verdere info, gewoon even hier klikken: www.groezrock.be Nog ZM'ers geweest? Was weer fokking vet I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bij mij was het uiteindelijk dit: Confession, For Today, Miss May I (II), The Ghost Inside (IV), The Dillinger Escape Plan, Heaven Shall Burn, Parkway Drive (VII, denk ik), As Enemies Arise (II), Your Demise (IV), DYS, Thrice, Terror (III, denk ik), Gorilla Biscuits, Unearth (III). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
13e keer Terror voor mij hehe. Was er alleen de zondag, weinig hoogvliegers gezien. Ging voor Thrice en dat was mega goed; goede setlist, voor hun doen enthousiast en goede publieksreactie. Paar goede kippevel momentjes. Hoogtepunt vroeg op de dag kwam van Junius. Refused was goed maar beetje naar nasmaakje met zo'n cash-reunie en shirts voor 20 euro en dan anti-kapitalisme speeches op het podium houden. Wel solide show en desondanks wel van genoten. Verder wat matige optredens gezien (Hot Water Music, Make Do and Mend en Alkaline Trio vielen tegen) en het geluid was weer in de meeste gevallen uber kut zoals gewoonlijk op Groezrock. Gelukkig veel bekenden, op een gegeven moment goed zonnetje en Leffe Blond voor één muntje. Afterparty in Eindhoven daarna was hard. Ik trok het allemaal wel. |
|
Ben en Pim: Waar slaan de nummers op achter de bands? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Het aantal keren dat ik de betreffende band gezien heb. @Brent: hehe, ik vond de steek van Scott Vogel naar Refused echt sterk Verder heb ik Refused niet eens gezien. Unearth kreeg voorrang en daarna heb ik zitten bieren met m'n maten (op de weide). Wel nog New Noise gehoord op de achtergrond, was nog vet. Het was trouwens geen slechte keuze om naar Unearth te gaan. Weinig volk, dus veel ruimte voor gymnastiek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hoe geloofwaardig is de reunie van Gorilla Biscuits? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heb ze maar een kwartier gezien geloof ik, maar er was erg veel sfeer en het was best vet om die nummers eens live te kunnen zien. Geloofwaardiger dan de reünie van Refused iig, maar dat is niet zo moeilijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Als je het nummer New Direction nml. luisterd zijn zij nu wat ze toen verafschuwde... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik weet niet hoe Gorilla Biscuits ooit was, voor mijn tijd. Het was gewoon fucking gaaf om te zien. Stagediveregen! De reunie van Refused is dan niet geloofwaardig, maar wel zeer gelikt en met klasse uitgevoerd. Gaaf concert. Die speech van Terror sloeg dan weer 300x nergens op. Scottie sloeg de plank daar afgrijselijk mis wat mij betreft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |