|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vette line-up hoor. Is dit open-air? Ik ben "helaas" fietsen die datum. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Twee podia waarvan één buiten. Schijnt een jeugdhonk of iets dergelijks te zijn, heel kleinschalig. Om en nabij de driehonderd kaarten geloof ik. You have time. You are doing fine. |
|
Present! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Dat ziet er echt vet uit en zo lang is het niet reizen voor me. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hopelijk ben ik er ook bij! |
|
Goede kans dat ik hier ook bij ben. |
|
Precies de bands waarvoor ik niet naar Roadburn ga. |
|
Waar vind ik de huidige line-up? De site (yellowstock.be) is alles behalve up-to-date namelijk. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
|
|
damnz, behalve Monkey3 ken ik dus echt totaal niks van die bands signature |
|
The Grand Astoria is live echt heel goed. Touren ook best veel. Op dit moment in Nederland zelfs. Zaterdag Leeuwarden. |
|
GNOD! Yama! Sons of Otis! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Minus Sons of Otis, plus BONG. Jammer, maar fijn. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 16-07-2012 12:24] You have time. You are doing fine. |
|
Naar ik meen heeft Sons of Otis afgezegd. 'k Zal eens checken welke bands er uiteindelijk vast staan. |
|
quote: |
|
quote: Jep, Sons of Otis heeft moeten aflassen. Line-up: SPECTRUM (Uk - Spacemen 3 fame: Hypnotic Spacerockat it best!) MY SLEEPING KARMA (Ger - CD RELEASE party! Krautisch psychedelic groovesss) BABY WOODROSE (Dk - PSYCHEDELIC garage rock etc etc) THE FLYING EYES (Us - Great Psychedelic Bluesrock!) MONKEY 3 (Swiss - trancedelic stonerrock!!) ABRAMIS BRAMA (Se - 70's fuelend stonerrock) GNOD (Uk - Grreaaat danceable krautjams from outer space!) NAAM (Us - Psychedelic Rock? Stoner? Who cares, just a GREAT band) LA IRA DE DIOS (Peru - Spaced out Heavy Rock/Punk) ELECTRIC MOON (Ger - Heavy & Long trips to Space!) GLOWSUN (Fr - Psychedelic Stonerrock) SEVEN THAT SPELLS (Cro - Modern, aggressive psychedelic wall of sound & beyond!) THE GRAND ASTORIA (Rus - 70's fueled Heavy Rock!) OBELYSKKH (Ger - Psychedelic Heavy Riffin' band) SARDONIS (B - Sludgy Doom riffage!) CAPITAL SENTIMENTAL (Nl - Psychedelic/Progressive Rock) JASTREB (Cro - Psychedelic Kraut-Metal) MISTER SAILAWAY OF THE MINISTER (B - smooth desert rock) YAMA (Nl) IDEALUS MAXIMUS (Be) Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Aankomend weekend! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jep, donderdag al die kant op. Heel veel zin in. You have time. You are doing fine. |
|
Jep, wij zijn er ook donderdag. Hoop dat het een beetje lekker weer wordt. Schijnt dat het niet helemaal duidelijk is of Baby Woodrose nog speelt in verband met het overlijden van de manager (?), aangezien de begrafenis plaatsvindt op de dag dat ze moeten spelen, hoewel er voorlopig niks geannuleerd is.. Zou jammer zijn als het niet doorgaat. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hm, weekend tickets zijn uitverkocht zie ik. Had het allemaal niet zo meer gevolgd. |
|
Het ging de laatste anderhalve week ineens héél snel met de combitickets, maar de organisatie deelde een paar dagen terug het volgende bericht: "50 more combi tickets to get at the entrance Friday 11.00h; first come, first serve, gone=gone! no reservations!! Boejaaaaa!!" Als het niet te ver voor je is, kan het eventueel nog de moeite waard zijn om vrijdagochtend te kijken of er een combiticket te bemachtigen valt. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Volgens de Yellowstock facebookpagina gaat het gewoon door. Waarvoor respect. You have time. You are doing fine. |
|
Ik ken geen van de muziek maar het genre vind ik wel lekker! Volgend jaar wil ik zeker die kant uit! Gezelligheid . Veel plezier guys! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Ik vrees van niet, 30 graden... [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 14-08-2012 13:24] You have time. You are doing fine. |
|
Wat een gaaf festival met een hoop goede bands. Hoogtepunten: The Flying Eyes, Seven that Spells, My Sleeping Karma, Glowsun, Baby Woodrose, GNOD, Capital Sentimental en Sardonis. Helaas was het dusdanig heet dat het bijna niet mogelijk was om bands binnen te kijken - dus Electric Moon, Bong en nog wat bands die binnen optraden vroegtijdig moeten verlaten of overgeslagen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |