|
Auteur: |
|
|
In ieder geval Red Fang en Ufomammut op de planken, beiden op de openingsavond. Gratis! You have time. You are doing fine. |
|
Yup, dat is al meteen een bezoekje waard. |
|
Ohja, de Affaire!! Niet vergeten. Zola Jesus en Breton. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-05-2012 19:08] Subtiel kamerolifantje |
|
Line-up tot nu toe (omschrijvingen komen van de-Affaire site): Bombino ('Psychedelische Toeareg-blues' uit de Sahara) Breton (Mix van Pop, Artrock, Dubstep en Electronica) Ewert and the Two Dragons (Pop met folkinvloeden) François & The Atlas Mountains ('Percussiegedreven pop met Franse en Engelstalige teksten, geïnspireerd door de Franse dichter Pregreen en de Talking Heads') Getatchew Mekuria & The Ex (The Ex met een Ethiopische saxofonist) Hanni El Khatib (Mix van blues, soul en garage-rock) Hjalmar (Reggae uit IJsland) Honningbarna (Noorse punkrock) Jagwar Ma (Pop) The Jezabels (Indierock) Kurt Vile and the Violators (Neo-folk met lo-fi en psychedelische invloeden) Mozes and the Firstborn (Garagerock) Orchestra of Spheres ('Afrikaanse ritmes, mathematisch gitaarspel, vervreemdende elektronica, krautrock, freejazz, Kuduro-beats, gamelan, een theremin, schreeuwkoortjes') Palio Superspeed Donkey (Rock) Rats on Rafts (Post-punk) Red Fang (Stonerrock) St. Lucia (Synthpop) Twin Shadow (Wave, electropop) Ufomammut (Stonerdoom) Zola Jesus (New Wave) Meer acts volgens spoedig. www.de-affaire.nl. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 08-05-2012 21:06] |
|
quote: Gaaf! |
|
Hoeveel rock-/metalacts (of aanverwante genres) staat er gemiddeld op De Affaire? |
|
Aanwezig! |
|
Op het Valkhof/de Affaire is het altijd goed bier drinken ongeacht wat er speelt. Sowieso gaan. |
|
Altijd gezellig, helaas ben ik dan nog niet terug van Slovenië. Boeiender |
|
Kut, dan ben ik op vakantie. Jammer, had The Ex en Orgel Vreten wel willen zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Misschien kom ik zaterdag wel even naar Ufomammut kijken. |
|
Vanavond dus. |
|
Ik vertrek ook zo. Hoop dat het droog blijft... |
|
Je bedoelt wordt...? |
|
Ufomammut was wel leuk, daarna ben ik naar huis gegaan. |
|
Ufomammoet was wel oké, niet mijn ding verder dus vooral bekenden opgezocht tijdens die band. Red Fang was érg gaaf en op Baroness heb ik niet meer gewacht, omdat ik toch maar een kwartier had kunnen meepikken voordat ik de trein naar huis zou moeten hebben. Prima avondje |
|
Alleen Ufomammut gezien, vanwege het kutweer geen zin meer om te wachten op Baroness. Ufomammut was wel leuk, gave locatie zo dat podium naast die brug. |
|
Bandito was een gave opener, die band is echt vooruit gegaan. Met Ufomammut kon ik persoonlijk niet zo veel, mij iets te eentonig. Red Fang was echt de band van de avond, wat een show en wat een sfeer. Het weer was vooral bij deze band echt kut, maar Red Fang wist de aandacht daar toch wel aardig van af te leiden. Baroness daarna voor de helft gezien, iets te veel nieuw werk. Niet dat dat slecht is trouwens, ze speelden erg strak en het geluid was goed, maar ze konden mijn aandacht niet meer vasthouden. Vanavond ook weer leuke bands, onder andere Automatic Sam en Drive Like Maria. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-07-2012 13:40] |
Index / Concerten |