IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : De Affaire 2012 - 14-20/7, Nijmegen
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-05-2012 12:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

In ieder geval Red Fang en Ufomammut op de planken, beiden op de openingsavond. Gratis!

You have time. You are doing fine.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-05-2012 14:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Yup, dat is al meteen een bezoekje waard.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-05-2012 18:49 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ohja, de Affaire!! Niet vergeten.

Zola Jesus en Breton.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-05-2012 19:08]

Subtiel kamerolifantje

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 08-05-2012 21:04 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Line-up tot nu toe (omschrijvingen komen van de-Affaire site):

Bombino ('Psychedelische Toeareg-blues' uit de Sahara)
Breton (Mix van Pop, Artrock, Dubstep en Electronica)
Ewert and the Two Dragons (Pop met folkinvloeden)
François & The Atlas Mountains ('Percussiegedreven pop met Franse en Engelstalige teksten, geïnspireerd door de Franse dichter Pregreen en de Talking Heads')
Getatchew Mekuria & The Ex (The Ex met een Ethiopische saxofonist)
Hanni El Khatib (Mix van blues, soul en garage-rock)
Hjalmar (Reggae uit IJsland)
Honningbarna (Noorse punkrock)
Jagwar Ma (Pop)
The Jezabels (Indierock)
Kurt Vile and the Violators (Neo-folk met lo-fi en psychedelische invloeden)
Mozes and the Firstborn (Garagerock)
Orchestra of Spheres ('Afrikaanse ritmes, mathematisch gitaarspel, vervreemdende elektronica, krautrock, freejazz, Kuduro-beats, gamelan, een theremin, schreeuwkoortjes')
Palio Superspeed Donkey (Rock)
Rats on Rafts (Post-punk)
Red Fang (Stonerrock)
St. Lucia (Synthpop)
Twin Shadow (Wave, electropop)
Ufomammut (Stonerdoom)
Zola Jesus (New Wave)

Meer acts volgens spoedig. www.de-affaire.nl.

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 08-05-2012 21:06]

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 11-05-2012 13:46 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Baroness heeft zichzelf bevestigd voor 14 juli.
Op de Fortarock avond zullen dus in ieder geval spelen:

BARONESS
RED FANG
UFOMAMMUT

Dat wordt een fijn avondje!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-05-2012 14:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2012 13:46 schreef Meridian het volgende:
Baroness heeft zichzelf bevestigd voor 14 juli.
Op de Fortarock avond zullen dus in ieder geval spelen:

BARONESS
RED FANG
UFOMAMMUT

Dat wordt een fijn avondje!

Gaaf!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 22-05-2012 16:06 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Hoeveel rock-/metalacts (of aanverwante genres) staat er gemiddeld op De Affaire?

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 22-05-2012 19:15 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Aanwezig!

vandaal
Usericon van vandaal
Posted 22-05-2012 19:51 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

Op het Valkhof/de Affaire is het altijd goed bier drinken ongeacht wat er speelt. Sowieso gaan.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2012 19:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Altijd gezellig, helaas ben ik dan nog niet terug van Slovenië.

Boeiender

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2012 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kut, dan ben ik op vakantie. Jammer, had The Ex en Orgel Vreten wel willen zien.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-06-2012 17:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Misschien kom ik zaterdag wel even naar Ufomammut kijken.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-07-2012 17:44 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Vanavond dus.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-07-2012 18:47 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik vertrek ook zo. Hoop dat het droog blijft...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-07-2012 18:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Je bedoelt wordt...?

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-07-2012 22:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ufomammut was wel leuk, daarna ben ik naar huis gegaan.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 15-07-2012 12:39 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Ufomammoet was wel oké, niet mijn ding verder dus vooral bekenden opgezocht tijdens die band. Red Fang was érg gaaf en op Baroness heb ik niet meer gewacht, omdat ik toch maar een kwartier had kunnen meepikken voordat ik de trein naar huis zou moeten hebben. Prima avondje

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 15-07-2012 12:51 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Alleen Ufomammut gezien, vanwege het kutweer geen zin meer om te wachten op Baroness. Ufomammut was wel leuk, gave locatie zo dat podium naast die brug.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 15-07-2012 13:39 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Bandito was een gave opener, die band is echt vooruit gegaan. Met Ufomammut kon ik persoonlijk niet zo veel, mij iets te eentonig. Red Fang was echt de band van de avond, wat een show en wat een sfeer. Het weer was vooral bij deze band echt kut, maar Red Fang wist de aandacht daar toch wel aardig van af te leiden. Baroness daarna voor de helft gezien, iets te veel nieuw werk. Niet dat dat slecht is trouwens, ze speelden erg strak en het geluid was goed, maar ze konden mijn aandacht niet meer vasthouden.

Vanavond ook weer leuke bands, onder andere Automatic Sam en Drive Like Maria.

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-07-2012 13:40]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com