|
Auteur: |
|
|
Geachte heer Visser, U wordt gezocht wegens een ernstig misdrijf, te weten hamburgerdiefstal. Wij verzoeken u dringen u zo spoedig mogelijk te melden bij een politiebureau. Hoogachtend, Politie | Afd. Internetopsporingen Tel. 112 | www.politie.nl |
|
*zucht* Boeiender |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
:') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Iemand heeft een nepaccount aangemaakt om Despondency te herinneren aan een erg oud gebeuren. Jammer dat men niet inziet dat Despondency de afgelopen jaren erg veel heeft gedaan qua boekingen en zich met hard en ziel inzet voor de scene. Maar goed, ben benieuwd of de Mods kunnen nagaan wie een nepaccount heeft aangemaakt, dan kunnen ze de user bannen, want een nieuw account is automatisch het oude deleten. Boeiender |
|
Oh dat! Hamburgerdiefstal.... even lachen en weer verder. Hoe was de opkomst op de loop? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kk goede grap!! Haha Ontslagen worden bij de Mac..... Hoe krijg je het voor elkaar? Oh ja. Hamburgers jatten Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Siked! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Wat bedoel je hiermee precies Jim? Ik zie je dit vaker gebruiken, maar ik heb echt geen flauw idee waar "kk" voor staat. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Probeer je nu een ban uit te lokken? het is het 'verboden woord'. Je weet, 'k'. Ja hoor... |
|
Kutje? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bloemetjes dus. Ok duidelijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
BAN! Boeiender |
|
Wie allemaal? Ik vond een wel genoeg, maar ik wil best wat lui die offtopic zijn of aan het backseatmodden zijn ook op vakantie sturen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Irritante KKlootzak. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote::') Verdient wel een schopje! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:En deze ook! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Stoere flik zeg The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Je moeder. |
|
Ontbreekt er in de topictitel niet een k? |
|
Cool topic |
Index / Algemeen |