![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi, Ik ben Sarah en ik studeer momenteel af aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voor mijn afstudeeronderzoek probeer ik mensen te vinden die een enquête willen invullen over hun interpretatie van beeldende kunst. Het maakt niet uit of je van kunst houdt of niet, elk antwoord is enorm welkom! https://erasmushcc.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_a2EXOgJ3jGtgqy0 Onder alle respondenten verloot ik tevens vijf V&D tegoedbonnen. Ik wil jullie alvast heel erg bedanken! Groeten, Sarah. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 13 ![]() edit: wat verschillende searches geprobeerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-05-2012 12:45] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ah, die andere 487 zijn dus definitief verwijderd. Even cijfers aanpassen... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-05-2012 12:45] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Maar dit is in ieder geval niet zo'n stom onderzoek over hoe je moeder met je sportvlekken op je metalshirts omgaat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik wil graag de groeten doen aan JBASSISt, RETARDO, Sjon en SCHAEP! Niet aan KAbukiman! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Mieters, weer een nutteloze enquête!! ![]() Verder wil ik de groeten doen aan Retardo z'n moeder! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik aan de bierfles van GIRL ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Post eerst maar eens even een foto, Sarah. ![]() |
|
Groetjes terug! ![]() |
|
quote: En zn oma natuurlijk he, niet vergeten ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Godver.....weer niemand die mij de groetjes doet.. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
En de groetjes aan Nark, the legend of ZM!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Wel jammer dat Belgen gediscrimineerd worden in de enquête ![]() Ik wil de groetjes doen aan Staalman666 en Bokkie666,6. ![]() |
|
Yup... gaat weer over niet interessante dingen... Vind ik ook niet ![]() |
|
Veel te veel vragen waarbij ik denk "Dat weet ik niet.". ![]() |
|
Ingevuld. De opdeling man/vrouw vond ik nogal vreemd, en heb bijna overal 'neutraal' aangevinkt. Kunst is unisex. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Het is dus vrij duidelijk dat metal geen kunst is. ![]() |
|
quote: quote:Guys wth? =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
geen België? ![]() signature ![]() |
|
bachelor en master niet gekend in Nederland? "Een popconcert bezocht", daar reken ik metal dus niet onder [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-05-2012 19:44] signature ![]() |
|
quote: jawel.kennen ze in belgie ook bangalijsten? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Zeker ![]() en wtf "mannelijk" en "heel mannelijk" mannelijk is toch wel 100% man? wat is Heel mannelijk dan? 110% man? Een extra teelbal of zo? alle schilderijen zijn trouwens gemaakt door mannen. Vrouwen schilderen niet, of jawel, muren. signature ![]() |
|
Zeurstengels. Leuke enquete! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |