|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tja aangezien ik de nachtdienst heb zal et wel weer zo uitdraaien dat we dus gewoon moeten komen werken My madness, my sadness |
|
ik heb geen vrij van school dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
Ik draag bijna iedere dag zwart, niet veel bijzonders dus Normale dag dus Wiegen Meister ! |
|
quote: nou voor 1 dag overleef je dat wel My madness, my sadness |
|
[irritant] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-10-2002 10:28] Thou blessed by night |
|
[irritant] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-10-2002 10:28] Thou blessed by night |
|
[irritant] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-10-2002 10:28] Thou blessed by night |
|
|
quote:Hehe ik las, 'ik heb geen vrij van alcohol' |
|
quote: GRR GA FUCKING DOOD OFZO, ZIELIG KIND! VRAAG MAAR AAN JE MAMA OF ZE EEN KAARTJE VOOR HET K3CONCERT MAG, WANT JE BEGINT NU WEL HEEL DESPERATE TE LULLEN Edit: Ook hier even weggehaald. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-10-2002 10:29] Don't touch me. I'm evil. |
|
Duh,zeg Sinner...gaat ie lekker? Doe normaal Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik heb vrij als die begraven word, maarja, dat kan ook komen omdat ik in delft woon en op school zit, maar wie weet is het landelijk Don't touch me. I'm evil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |