|
Auteur: |
|
|
Zag dat ze nog geen eigen topic hadden... "Allfader hails from Mo i Rana in Northern Norway, and combines pounding death metal, blastbeats, creeping cold black metal, blistering guitars, heavy grooves and haunting vocals. The band formed in 2001 and after releasing several demos and a MCD, "From The Darkest Star" (2002) the debut album "At Least We Will Die Together" was released in September 2006, and the latest recording "Black Blood Flux" was released January 2011 through Osmose Productions." Ze speelden afgelopen vrijdag op het Hub & Heuy metalfest in Roermond en ik was aangenaam verrast. CD Black Blood Flux klinkt ook aardig. Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=nB3g7VGuoXQ [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-05-2012 22:51] Hatsjikidee! |
|
Helemaal mee eens: normaal ben ik niet zo van de death metal maar Allfader is één van die uitzonderingen (al klinken ze wel wat anders). Goed gedaan Mary, inderdaad een heel sterk optreden van de band afgelopen weekend in Roermond! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Grappig, want de naam Elite schoot me een paar keer te binnen tijdens het optreden. Niet dat ik het er zo erg op vond lijken, maar wel "bij vlagen in de verte", zeg maar... |
|
Hun debuut album laatst nog gratis gekregen bij een bestelling via Osmose Productions. Wordt gedumpt voor 1,50 normaal gesproken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Heavy Metal |