|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het legendarische Possessed vrijdag en zaterdag live mogen aanschouwen. Wat direkt opvalt is dat Jeff een tamelijk goede band om zich heen heeft weten te verzamelen. En heeft hij met Kelly McLauchlin een uitstekende leadgitarist die de solo,s van Larry Lalonde behoorlijk goed tot uitvoering brengt. Ikzelf vond deze line up zelfs beter dan de line up met de gebroeders Cortez van Sadistic Intent van een aantal jaren geleden. Het concert op Graspop was 45 min. heel goed geluid en strak. In de Baroeg speelden ze gisteren uiteraard langer. Het tweede concert in Nederland, na hun eerste ooit in Tilburg in de Harmonie 16-11-1986 samen met Voi Vod en het Duitse Deathrow. Het geluid vond ik stukken minder, teveel hoog in het zaalgeluid. Waardoor de schitterende karakterestieke ziekelijke riff in The Exorcist niet goed helder naar voren kwam. Verder alle favorieten horen langskomenentagram, Satan,s curse, Evil Warriors:666, 666, 666 !!!!!! En met name mijn ultieme Possessed favoriet:Burning in Hell! Klasse wat een energie er in dat nummer zit. Acrostichon viel me wat tegen, drums stonden veel te hard waardoor de gitaren soms zelfs niet te horen waren. Vooraf wel nog de dlp:Return to the Killburg gekocht, hopelijk klinkt het daar beter op. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 25-06-2012 21:51] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |