|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
* Bands: Fueled By Fire, Nile, Morbid Angel en Kreator * Locatie: Effenaar (Grote zaal) te Eindhoven * Aanvang: 17.30 uur * Zaal open: 17.00 uur * Prijs: 30,00 euro De voorverkoop gaat op zaterdag 2 juni 2012, 10.00 uur, van start. Voor meer info, zie http://www.effenaar.nl/agenda/7237 Op zondag 16 december 2012 spelen deze bands overigens in Leeuwarden. [Dit bericht is gewijzigd door Trey op 30-05-2012 14:48] |
|
De tering wat een moddervette line-up! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Wat hij zegt. |
|
|
|
1 november in Antwerpen, wat een package! Faustian Spirit of the Earth |
|
Wellicht aanwezig, want Nile Black seeds of bunny! |
|
Black seeds of bunny! |
|
Hatsjikidee! |
|
Slim, een maand voor EMM. Ja hoor... |
|
gave line up inderdad. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Aanwezig. Al een tijdsschema bekend? |
|
quote: Ik ga ook, en dat tijdschema vroeg ik me ook af, want ik moet zondag eerst nog werken tot 15:00 en dan nog 2 uur met de auto. De eerste band boeit me niet, maar Nile wil ik graag zien, dus hopelijk beginnen ze niet voor 18:00. In ieder geval tot zondag Jan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote: Ook dabei!!! :D Ben benieuwd of we elkaar nu WEL eens vinden Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik hoop het, maar de Effenaar is groot, dus dat wordt goed zoeken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oortjes zijn iig ook al geen garantie nee :') Black seeds of bunny! |
|
quote: We komen elkaar vast wel tegen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Moet gewoon! Komt idd vast wel goed Black seeds of bunny! |
|
Vast wel! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zondag gaat 'm niet worden, maar wel aanwezig in Antwerpen morgen en in Oberhausen over twee maanden. |
|
Had zelf eigenlijk ook naar Antwerpen gewild, maar ging niet ivm bandrepetitie Black seeds of bunny! |
|
Ik vind alle vier de bands gaaf, dus dat wordt een prima dagje |
|
Locatie: Grote zaal Aanvang: 17:30 uur Zaal open: 17:00 uur |
|
Van een ander forum: 17:45 - 18:15 Fueled By Fire 18:30 - 19:15 Nile 19:45 - 21:00 Morbid Angel 21:30 - 22:45 Kreator |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |