|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.incarnate.nl Death metal met hardcore invloeden zonder deathcore te zijn. Beetje Integrity meets Bolt Thrower ofzo? Altijd willing to play. We bestaan intussen 9 jaar en hebben gespeeld met Nile, Exodus, Malevolent Creation, Gorefest, Sworn Enemy, Vicious Rumours, Full Blown Chaos, etc. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Jaaaaaa, Luc, boek Grindbashers nou eens voor een buut'nlaaaaaaaaaaands avontuurtje joh! Boeiender |
|
quote: Ja hoor, ik kan diegene die rock boekt wel even inseinen, lijkt me gaaf om jullie te zien! Boeiender |
|
Insania Events heeft eveneens enkele vette bands in aanbieding! Grown Below, A Dream of Poe, Enchantya,... Meer info op http://insaniaevents.blogspot.com |
|
We zijn met Adeia binnenkort wel klaar voor wat gigs. Nog weinig podiumervaring in deze formatie, des te meer met andere bands. adeiafobia@gmail.com facebook.com/adeiaofficial |
|
Beginnend grunter zoekt microfoon. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: offtopic! Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Ik weet! Boeiender |
|
quote: Da's goed! |
|
En voor vette Oldschool Deathmetal is Icons of Brutality natuurlijk een must: iconsofbrutality.bandcamp.com |
|
Misschien handig als bands er bij posten waar ze vandaan komen? |
|
quote: Waarom? Als je contact legt met de bands die hier posten kom je daar wel achter toch? Boeiender |
|
quote: Omdat ik er al minstens een heb gezien die dat niet vermelden in hun bio en ik dat eigenlijk essentieel vind. Helpt heel erg bij het maken van een inschatting of de band in kwestie mensen in Amsterdam aantrekt. |
|
Suffering Quota uit Amsterdam speelt voor 500 euro + 2 flessen whiskey met Grindbashers. Anders niet |
|
Blijf maar in groningen dan. |
|
quote: Damn, dan was Eureka goedkoop uit! Boeiender |
|
quote: Als je een band niet kent / nooit van gehoord hebt, kan je niet verwachten dat veel andere mensen de band wel kennen en per se daar op afkomen. Ik denk dat een programmeur het publiek het vertrouwen moet geven dat hij / zij leuke bands boekt. Boeiender |
|
quote: Ja, klopt. We houden ook rekening met zalen met een sociale handicap. Dat is dan verder ook de enige vorm van liefdadigheid waar wij aan doen. |
|
quote: Skatjes. Boeiender |
|
quote: jwz |
|
Collision is ook altijd op zoek naar meer shows voor het najaar! www.collisiongrind.nl |
|
quote: Nou, als het zo werkt in Zwolle is dat erg cool en dan wil ik dat eigenlijk wel eens meemaken. Maar in Amsterdam komen ze gewoon niet voor bands die ze niet kennen, vaak zie je ze zelfs echt alleen de band kijken waar ze voor komen, daarna effe hallo zeggen tegen de bandleden en dan meteen weer weg gaan. |
|
quote: Dit is gebruikelijk met onbekende bands hoor. Het is juist aan de boeker en de band zelf om promotie te maken en mensen enthousiast te krijgen voor die show, en veel volk te trekken. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |