|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
23 september 2012 ECI Roermond [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-09-2012 12:48] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoor een "OEH!" vanaf de bank.... Boeiender |
|
Roermond ligt helemaal niet in Holland. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dan word Holland dus helemaal overgeslagen deze tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die Mistur klinkt goed! Waarom is dit nu weer op een zondag? edit: zit nu deze te luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=en8pxTLwOjk [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 01-06-2012 22:49] Hatsjikidee! |
|
Waarom zo'n eind weg |
|
Omdat Nederland veel te groot is |
|
Hmm, oberhausen ook zie ik nu...dat is dan wel weer interessant En van twente naar limburg vind ik wel een eind voor een zondag |
|
Zoals ik al zei, het gezeur zal nooit ophouden Gast van Twente naar Limburg is in een oogwenk gereden, en op zondag nog sneller dan op andere dagen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanuit Twente is het nog geen 2 uur rijden. Ik doe er hoogtens 2 uur en 3 kwartier over. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Daarnaast is het de enige Benelux show en ligt Roermond aardig centraal voor de Benelux Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 2 uur en 10 minuten volgens de routeplanner Maar goed, denk dat ik wel aanwezig ben bij onze oosterburen |
|
Gaaf zeg. Is de nieuwe Cultuurfabriek dan dus al open? Ben heel benieuwd naar die zaal. Hoop dat bjullie daar in de toekomst nog veel leuke (metal)dingen kunnen organiseren, zoals H&H fest Bla |
|
Binnenkort al! Spread the word!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Speelt Einherjer hier nog wel mee dan? Omdat de line up van de tour is veranderd..? |
|
Einherjer is vervangen door Carach Angren. Dit geld voor de hele tour. Einherjer kon wegens omstandigheden helaas niet meer mee. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Afgelopen weekend de nieuwe zaal in gebruik gezien. Zowel qua zaal als geluid als lichtinstallatie is alles 1000% erop vooruit gegaan van Azijnfabriek naar ECI. Komt dat dus zelf zien bij de eerste metal show in de nieuwe zaal [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-09-2012 15:29] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat was ook niet hééél erg moeilijk. Nu maar zien dat én de sfeer én de laagdrempelige concerten met vage, al dan niet lokale bands ook terug komt. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
ik heb er zin in!!! www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Ik zat nog te twijfelen, maar ben nu toch sjaak afhaak. Verjaardag van m'n opa. |
|
Onderweg |
|
Eerste band, Mistur, is voorbij. Erg gaaf! Alleen apart dat tijdens het laatste nummer mandarijnen en maandverbandjes van achter de schermen werden gegooid?? |
|
Einherjer en Vreid spelen wel erg vaak in het Zuiden des lands valt mij op... of vergis ik me? Einherjer deze keer dus niet inderdaad, maar toch.. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat is hun gimmick, wist je dat niet? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Oh :p nee dat wist ik niet. Volgens mij bijna niemand hier, haha. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |