|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom denk ik ook wel even kijken. Cerebral Bore wil ik graag zien. Even die €17,- goedpraten met mezelf... Ja hoor... |
|
Als ik geïnteresseerd was in je mening had ik het je wellicht gevraagd. Maar neen! Ja hoor... |
|
quote: Succes met 17 euro uitgeven aan een middelmatig kutconcert! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
quote: ''wel'' gaaf om te zien inderdaad. Muzikaal niet te pruimen en al helemaal niet voor 17 euro voor 30 minuutjes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hoi stoere jongens Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Het was hier al niet gay genoeg zeker zonder jou. Leuk dat je even acte de présence komt geven Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Cerebral Bore sla ik over als het aan mij ligt. Dying Fetus daarentegen... |
|
heute abend! |
|
Yeah. Lekker slammen vanavond |
|
potverdomme, dat ging er op gister bij Dying Fetus, wat een strakke en mokerharde bende!! Jammer dat de andere bands niet hetzelfde geluid meekregen. Het was ook goed druk ook. |
|
Ik had Revocation wel eens willen zien... hoe was dat? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat was goed, maar het slechte geluid verpeste veel 100% anti-Kvelgeest |
|
Wat een band is Dying Fetus toch, damn Rest was ook wel leuk. |
|
Wat een attitude van ipim. Naar hem waren die sarcastische topic-titels toch vernoemd of niet? Of heb ik de verkeerde? Maar Dying Fetus was hartstikke gaaf. Job For A Cowboy ging echt ene oor in en de andere eruit. Alle nummers waren een wirwar van hetzelfde in mijn oren/ogen. Revocation vond ik best te pruimen terwijl ik dat op cd niet echt vond. Cerebral Bore was prima. Leuke sfeer meteen, gewoon uitstekende opener. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |