|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig in Rotterdam! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ook En nu mogen we elkaar toch echt niet missen hè! [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 01-10-2012 20:59] Black seeds of bunny! |
|
quote: Dan zie ik je daar! |
|
quote: Hé gaaf, gelukkig is Baroeg niet zo groot als 013 @Jan: Tot dan! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 01-10-2012 21:08] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: tot overmorgen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fak kan toch niet komen Black seeds of bunny! |
|
quote: Hoezo, ben je niet opgewonden genoeg? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-10-2012 8:24] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aanwezig in Rijssen Immolation en Marduk heerlijk!!! |
|
quote: Auto in de garage Black seeds of bunny! |
|
Aanwezig in baroeg vanavond, zin in! wouter023 |
|
quote: Oh dat is klote! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Was prima gisteren. De drie openingsbands waren te verwaarlozen, maar dat maakten Marduk en vooral Immolation meer dan goed! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Nogal ja... Black seeds of bunny! |
|
Kun je 'em niet gewoon uitrijden dan? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik ga met de auto, maar Maastricht ligt helaas niet op de route. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja dat is over het algemeen wel het probleem ja Black seeds of bunny! |
|
Kan je niet de auto van de buurman lenen dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Neup... Misschien overigens ook wel beter dat ik niet kan komen, morgen zelf gig doen, wel zo fijn als je dan nog een stem hebt :') Black seeds of bunny! |
|
Jammer hoor en succes morgen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben aanwazig dankzij hele lieve mensen! Vanaf De Profundis weliswaar! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ah wat lief, wordt je gebracht en gehaald door papa en mama? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
:D ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee, gratis kaartjes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |