|
Auteur: |
|
|
Ik heb gehoord dat er aanstaande zaterdag er een open air festivalletje is in Almelo, ten eerste; klopt dit? en ten tweede; waar is het? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ligt Almelo niet in de Achterhoek? Bij Enschede? Te ver voor mij. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:das Twente geen Achterhoek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik kan niet verwachten dat er om 0:39 mensen zijn die dit weten... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
De mensen zijn weer geografisch goed ingesteld... zo moeilijk kan het toch niet zijn.... Achterhoek ligt altijd in Gelderland en Twente ligt altijd Overijssel (en niet andersom) http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3483 Daar ben ik zaterdag. Te enschede. |
|
quote: maar je weet dus niet of er wat is in Almelo? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
aaaaaarrrrrggghhhhh niemand die iets weet? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
snackbar de tunnel is in almelo en daar is het altijd feest |
|
quote:das een goeie tip zeg... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik ben er zelf achter gekomen: een metal festival tegenover de erotheek en de coffeshop met bands als Devious, Pernicious en Ulcerate Fester... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: wat goed van je!!!het is geloof ik niet zo ver van het centrum. maar dan zie ik je ook zo, denk ik. |
Index / Concerten |