![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik heb gehoord dat er aanstaande zaterdag er een open air festivalletje is in Almelo, ten eerste; klopt dit? en ten tweede; waar is het? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ligt Almelo niet in de Achterhoek? Bij Enschede? Te ver voor mij. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:das Twente geen Achterhoek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ik kan niet verwachten dat er om 0:39 mensen zijn die dit weten... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
De mensen zijn weer geografisch goed ingesteld... zo moeilijk kan het toch niet zijn.... Achterhoek ligt altijd in Gelderland en Twente ligt altijd Overijssel (en niet andersom) http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3483 Daar ben ik zaterdag. Te enschede. ![]() |
|
quote: maar je weet dus niet of er wat is in Almelo? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
aaaaaarrrrrggghhhhh niemand die iets weet? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
snackbar de tunnel is in almelo en daar is het altijd feest ![]() ![]() |
|
quote:das een goeie tip zeg... ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ik ben er zelf achter gekomen: een metal festival tegenover de erotheek en de coffeshop met bands als Devious, Pernicious en Ulcerate Fester... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wat goed van je!!!het is geloof ik niet zo ver van het centrum. maar dan zie ik je ook zo, denk ik. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |