|
Auteur: |
|
|
Misschien werkt het met een muziekbewerkings-progamma, zoals Cubase... Don't blush when I rip you open |
|
Dat zit auto op mijn geluids kaart, Creative live! value nog iets.! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
zo'n apparaatje kun je bij de large bestellen volges mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zoek eens in google op "vocoder". |
|
quote: Ik denk dat die gene iets met kwaliteit zoekt, da ding van de large werkt natuurlijk voor geen hol |
|
download.com heeft zat van deze proggies... zoekwoord: vocoder Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
We hebben hier wel zo'n proggie waarmee je tekst kan intypen en het dan kan laten uitspreken door een willekeurig ingestelde stem... maar das wel iets lastiger vrees ik Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja, die gebruik ik ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ja maar dat bedoel ik niet, gewoon een programma op je computer dat je je eigen stem of gewoon mp3tjes kan vervormen Don't touch me. I'm evil. |
|
cool edit pro is een leuke Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heb ik, maar ik vind het toch iets te weinig funkties hebben kwa stemvervorming Don't touch me. I'm evil. |
|
pro tools? of cubase... maar daar is niet goed aan te komen, zijn wel de profie-proggies Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik zal es gaan kijken bedankt Don't touch me. I'm evil. |
|
Zie aan Logic Audio Platinum 5.2 te komen, en zoek daarna een hele stapel VST plugins... Vocoders, voice synths, echo's, bitcrushers, je kunt het zo gek niet bedenken... Nadeel is dat het idd professionele progjes zijn, en dat het af en toe fucked up lastig is om alles onder te knie te krijgen... Maar ik werk dr zelf al jaren mee en het werkt perfect! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik zoek een programma, dat je de frequenties kan geven van je stem, als je iets inspreekt..... dit heb ik nodig voor een Natuurkunde Profielwerkstuk.. Weet iemand iets??? |
|
Lord Belial: Probeer Cool Edit, en doe een FFT analyse... Ik geloof dat die je een grafiek met de frequenties geeft! Althans, een benadering... Of zoek een ander programma dat FFT analyses uit kan voeren... Ik studeer Audio Design, en ben hiermee doodgegooid Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Algemeen |