|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoogtepunten: Kreator, Exodus, Hell, Satan en de Heideroosjes. Dieptepunt: Het beleid. Dat helemaal niets te drinken mee de camping op mag wist ik ondertussen (gelukkig toch gelukt om een liter sterke drank mee te smokkelen), maar dat je niet zonder shirt het terrein op mag slaat echt alles. Als de voorspellingen van Jan Smeets gaan uitkomen, zal de Zwarte Cross ongetwijfeld het eerste festival zijn waar ze werkelijkheid worden. |
|
En dat is in driedelig pak naar een (metal)festival? |
|
quote: Jantje kon er wat van vroeger . Maar goed het programma is toch dramatisch te noemen. Zou mooi zijn als ze eens wat andere mensen aannemen bij die organisatie, wie er ook over gaat. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
het festival opzich was weer ouderwets genieten, mja alleen die metalweide,... sorry wat een bagger, exodus was leuk, pain ook, heb nog een klein stuk van hell meegekregen, en dat was meer dan genoeg. en sonata artica wat me niet tegenviel, kreator was gewoon goed en dat was het dan...... owhja muncipal waste, ken het vrijwel niet, en voor een paar nummers best goed aanhoorbaar. verders, wat een drama dat metal podium, zet er eens wat leuks neer, er is zoveel talent in nederland, maar elke keer worden al die oldtimers boven water gehaald. en ook het terrein, met afstand de grootste klerezooi op het hele festival... is het zo moeilijk om een stukje te vinden wat nog enigzins normaal begaanbaar is na wat water ?? maar voor de rest, theaterweide en de bayou maakten weer veel goed, en heerlijk, biertje in de hand, mensen kijken. |
|
Hierbij nog wat foto's van het afgelopen weekend. Municipal Waste Alestorm Exodus Within Temptation Textures Hell Lizzy Borden Doro Sonata Arctica Kreator Satan Suicidal Tendencies De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals! |
|
quote: Dank voor deze heldere analyse. Ik heb al een keer een mailtje gestuurd naar ZC maar geen reactie gehad toen. Dit jaar maar een mailbom vanaf 6 maanden van te voren. Of zijn er mensen met Aardschok contacten hier? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Hij verwacht o.a. een verbod op roken en alcohol binnen vijf jaar. |
|
Niet roken op een open grasveld? Niet dat me dat persoonlijk raakt, maar ik zie het voordeel niet. En als je geen bezoekers wilt moet je zeker het bier uit het assortiment halen. Ook dit raakt me niet zo persoonlijk. Moet toch altijd rijden en dan is alcohol voor mij een no go. Dat ene of twee biertjes dat ik dan vroeg genoeg op zo'n dag drink kan ik ook wel missen. Maar ik denk dus niet dat dit het bezoekersaantal zal verhogen. |
|
Sterker nog... Wat een idioterie. De enige manier om een festival te overleven is het drinken van veel bier. Anders zou ik er knettergek worden. Ranja en chocoladesigaretten. Misschien een shandy. Maar alleen als je een pasje of zo'n gekleurd polsbandje hebt. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-07-2012 19:55] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgens mij wordt het ijs niet zo heet gegeten als de soep opgediend wordt. Boeiender |
|
Zie bericht van nark. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-07-2012 20:18] |
|
quote: De høk vrije zone ja........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nee. Maar er ging even iets mis. Het Flevo Totaal Festival was zijn tijd ver vooruit. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-07-2012 20:19] |
|
quote: De jongens van de Feestfabriek (organisatie) proberen heel hard om van dat stigma van alleen maar zatte boeren, moddergooien en vrouwen lastigvallen af te komen. Het was, naar ik begrepen heb, de bedoeling geweest dat mensen die zonder shirt het terrein op wilden werden verzocht een shirt aan te trekken, maar geen toegang te weigeren als dit niet gebeurde. Dit is door een aantal beveiligers waarschijnlijk verkeerd begrepen.. Vind het zelf persoonlijk ook overdreven, maargoed. Stigma zal ook wel nooit meer helemaal verdwijnen. Al viel het mij de eerste keer dat ik er kwam 5000% mee, vond het niveau zatte boeren net zo hoog liggen als op een willekeurig ander festival. Verder naar mijn mening het leukste festival van Nederland.. Origineel, gedurfd, humor, sfeer, leuk! Heb zelf op het blagenparadijs en het rennerskwartier gewerkt en daarna nog een fijn inhaalslagje op het terrein gemaakt. De Bayou was erg vet, sfeervol opgezet! Ook de Dancetent was geniaal, wat een werk heeft er in die opbouw van dat podium gezeten.. Dat vind ik dan ook weer het leuke, dat ze tijd en geld besteden aan zulk soort dingen. Een ander festival had er gewoon een tent neergekwakt en klaar, maar hier niet.. Tof. Vond de lineup van de metalweide overigens ook niet geweldig, heb het wel eens beter gezien.. Weet ook niet of ze dit zelf programmeren of de programmering overlaten aan Aardschok.. Tof om zo een weekje op te bouwen en te zien hoe er in no-time zo'n hele "stad" met een complete infrastructuur uit de grond wordt gestampt.. Volgend jaar weer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik snap het gezeur over de metalprogrammering niet. Toegegeven, er hebben wel eens betere namen gestaan, maar er is toch wel weer veelzijdig geprogrammeerd. Met van Nederlandse bodem prima bands zoals Backfire, Deadbeat, My Propane en Tornado. En toch ook wat obscure namen als Hell en Satan. En grotere namen zoals Kreator, Exodus, Pain, Suicidal Tendencies en Doro. Zelf vond ik Municipal Waste en Dog Eat Dog goed te pruimen en zelfs Lizzy Borden viel me enorm mee. Sonata Artica daarentegen... Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt. Paar leuke bands op de metalweide, en The Bayou was erg sfeervol aangekleed en er stonden leuke bands. En verder veel rondgelopen en veel gezien. O.a. 'De sprong' gezien, wat motorstunts gekeken, The Answer in de megatent gezien evenals Heideroosjes (toch een van de laatste optredens he), enkele undercoversessies deels gezien, in het gras gelegen, Theaterweide wat kleinkunst gekeken. Zelfs op de reggaeweide was het leuk. En dat is normaal gesproken muziek die me heel snel de keel uithangt, maar ook daar was het leuk aangekleed en gezellig. En dat allemaal met uitstekend weer. Prijzen op het festival waren ook wel redelijk, dus ik denk dat ik er volgend jaar weer bij ben. |
|
quote: Je zeurt.... Waren erg leuke bands ja voor mensen die richting de 50+ gaan. Zou het misschien ook budget technisch zijn? Wat zou zo'n ST of Exodus eigenlijk vragen? Iemand daar een idee van? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Suicidal Tendencies stond laatst nog als headliner van de Persistence Tour, dus ik denk niet dat ze voor gratis aantreden. Idem voor Exodus, die best hoog aan de Thrashfest Classics tour meedeed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zou het misschien ook budget technisch zijn? Wat zou zo'n ST of Exodus eigenlijk vragen? Iemand daar een idee van?[/quote] Denk een dikke beurt van "TANTE RIKIE" |
|
quote:Je weet de line-up toch voor je er heen gaat? Dan is het toch je eigen schuld ... |
|
quote: Dat is jou mening, ik vind het juist tof dat er een hoog jaren tachtig gehalte op de zwarte cross is, lekker old school. Maar aan je naam en je avatar te zien wil je het liefst naar black metal optredens kijken en chagrijnig met je handen over elkaar voor uit staren. Top line-up net als vorige jaren, en ik ben blij dat de organisatie er zo veel mogelijk aan doet om van dat lompe boeren imago af te komen, dat was voor mij altijd de reden om niet te gaan. Against God and Government |
|
quote: Against God and Government |
|
quote: En dit is jouw mening. Ik wil niet naar black metal optredens kijken maar een gevarieerd programma. Dit was niet gevarieerd maar alleen oude troep. Je maakt nogal wat aannames omtrent mijn avatar. @Jenje: Ik wist inderdaad het programma. Echter ga ik niet alleen kijken voor de metal. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Terwijl jij hier op ZM bij mij ook overkomt als een lompe boer. Verder vind ik het aantal lompe boeren op de ZC best mee vallen. Ach ja, je zult er altijd een paar blijven houden. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 03-08-2012 14:13] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: jij gaat ook brommers kieken? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |