|
Auteur: |
|
|
Nou Ik ga de dag erna in Leiden Black seeds of bunny! |
|
HEEN!! Your mother ate my dog! |
|
Ben er ook. |
|
Vanaaf!!! |
|
Morgen Black seeds of bunny! |
|
Ik zag Patt al rond lopen op de parkeerplaats achter Hedon gister, paar ongelovelijke duffe ogen in de kop had die gozer zeg hahahaha niet echt een gezonde leefstijl dat Deathmetal Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Present |
|
Oh wie weet toch even onverwachts aanwezig |
|
quote: Vet ziek! |
|
quote: Verdammt, heulegaar vergeten... Nog slaapplek nodig? Boeiender |
|
quote: Thanks dude maar ik heb een bob gevonden |
|
Ben zelf eigen bob vanavond vrees ik |
|
Morgen Leiden! Halve liter voor 3,30 en worstjes en kutvoetbal! =) |
|
Oh nee toch even afwezig |
|
quote: oplichters... halve liter voor 3.30 euro... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Hé paupertje van me, waar was u? Was gezellig gisteren, leuk om JB weer eens te zien rocken. Boeiender |
|
Cannibal Corpse heerste gisteren behoorlijk Aborted en Lay Down Rotten konden me niet echt boeien. ZM'ers gezien: geen idee |
|
Cannibal corpse was inderdaad goed op dreef. Op neurotic vond ik ze matig, maar dit hebben ze ruimschoots goed gemaakt. Aborted maakte er ook een lekker feestje van, Lay down rotten had van mij niet gehoeven, liever wat langer Aborted zien spelen!! |
|
quote: Cannibal Corpse: Zo ontzettend saai. Niet te doen! Alsof je weer in 1995 was en vastzat in een loop van een uur. Aborted was de band vd avond. |
|
quote: Haha, tenminste 1, als je Aborted wel gezien hebt. Boeiender |
|
Klein stukje, maar volgens mij heb ik jou wel gezien Heb uiteraard niemand aangesproken |
|
Hahaha volgens mij had hij het niet over zichzelf Black seeds of bunny! |
|
Ik en Kabukiman hebben nog wel ff Mr.N gegroet en streng aangekeken. |
|
Nee weet ik, maar had MR. N in het fototopic voorbij zien komen. |
|
quote: Ja! Ik was bang mán! Leuk dat Kabukiman net als ik last-minute aanwezig was. Boeiender |
Index / Concerten |