|
Auteur: |
|
|
Iedereen die vrijdag 22 juni toevallig in de buurt van Groningen is en zin heeft in koud bier ((Jupiler, Becks of Hertog-Jan of dat nare rose-bier) danwel onze specialiteit de Lemonbounce, kan vanaf 20:30 metal luisteren zonder dat we deze avond overgaan in elektronische muziek zoals normaal. Tot een uur of 12 kan alles op verzoek of wanneer iemand een usb met muziek meeneemt en een nummertje overzet. Van cybergrind tot power-metal en oldskool thrash tot black. Daarna zal Floris Jonker goede rock en oldskool shit draaien, dus de metal liefhebbers die zodra we soms met dubstep, drum & bass of hardere elekronische shit beginnen, er snel vandoor gaan kunnen deze avond gerust zijn Grote Markt 21a Groningen Deur open: 20:30 Deur sluit: Event-page: https://www.facebook.com/events/323465801065836/ |
|
Aanwazig ... hoe de hazen lopen ... |
|
En oh.. hopelijk worden er een hoop klassiekers gedraaid, m.a.w. laat die cybergrind achtige toestanden maar achterwege. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Efkes noflik blubberen ensa, wist wol. |
|
Neem je klassiekers lekker mee op stick, dan heb je zelf deels controle over wat er gedraaid gaat worden |
|
ok ... hoe de hazen lopen ... |
|
Helaas afwezig. |
|
quote: Zolang de DJ beetje naar mijn smaak draait is er helemaal niks aan het handje ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat hoop ik dan maar, o wee als ik hier slechte verhalen lees! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kom in juli wel even 10.000 bier drinken om mijn achterstand in te halen. |
|
Ahw? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, letterlijk. |
|
Mooi om te zien dat de Groningse metal scene zo groot is dat je op vrijdag in de Benzinebar, Crowbar en de Subsonic metal night hebt! Jammer dat de opkomst bij shows dan weer wat minder is. |
|
quote: Hey, er moet ook gewerkt worden de volgende dag! |
|
En belasting betaald worden voor uitvreters helaas. |
|
quote: |
Index / Concerten |