|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- Ome Grey - Ome Mars - Tante Mira - Ome Joris - Telefoon DJ Merlijn - Gewoon Ingrid.... - Woutjinho - MMayo - Amarantha (is ook nog geen tante ) No regrets and no remorse... |
|
Deicide heeft de hele tour afgezegd. Behemoth komt in plaats. Erg balen, maar wel komisch: Het zou theoretisch de 5e keer zijn dat ik Deicide zou zien. Ik heb ze pas 2 keer gezien, waarvan 1 keer de band compleet met Glenn Benton |
|
Toen ik ze zag waren ze live echt waardeloos, dan liever behemoth die spelen tenminste goed. |
|
Meh, die band boeit mij niks. Maar wel balen, alledrie de festivals waar ik heen ga hebben vandaag laten weten dat er bands hebben afgezegd. Was de deadline vandaag ofzo? |
|
quote: Tegenwoordig is Behemoth bijna alleen maar show, geef mij maar Deicide. Ook geen Deicide in de Baroeg dus |
|
Vanavond hebben we voor de Groningers een Party-San Pre-party in de Subsonic van 21:00 tot 01:00 daarna gaan we door met industrial, fucked drum&bass en crossbreed hardcore. Ideaal om alvast in de stemming te komen of gewoon om bier te drinken en metal te luisteren natuurlijk |
|
Rompeprop heeft gecancelled. Blessure van de drummerd. Nog geen vervangende band of iets gevonden... Jammer dit. |
|
Geen konijntjes met v-halsjes dus. En ik wou er nog wel op tijd voor opstaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Da's wel zuur ja... |
|
Rectal Smegma vervangt. |
|
Meh, vind ik Rompeprop toch een stuk leuker. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, is zelfs 'muzikaal' wat voor te zeggen, maar ik vind het een waardige vervanger en desondanks is Rectal Smegma altijd wel een feest |
|
quote: Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik niet. |
|
Dit konijn met cleavage is er ook niet, helaas... Ben naar GMM gegaan voor Behemoth... Dik balen dat het nieuws van Deicide/Behemoth een paar dagen daarna kwam, anders had ik me de 80 euro van GMM gespaard en was ik naar PS gegaan!!! Black seeds of bunny! |
|
We drinken wel een cocktail op je gezondheid Nyghty. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dan drink ik er hier 1 op jullie Black seeds of bunny! |
|
quote:Rrrrreken maar. Cocktails drinken For the Emperor. <--- Cuba Libre What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: eigenlijk ook best wel een raar systeem in zijn / haar algemeenheid, headliners cancellen, maar naar je centen kun je fluiten... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-08-2012 21:59] I am mine own redeemer...! |
|
Denk dat je naar "dat festival" gaat ipv naar "die band die daar speelt". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kan... toch vind ik het een kat in de zak kopen als headliners (moeten) afzeggen... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 06-08-2012 17:10] I am mine own redeemer...! |
|
Oh ik ben het even met Gerald eens, moet kunnen. |
|
quote: No regrets and no remorse... |
|
-> Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |