![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooi toch, Amerika, het land van onbegrensde mogelijkheden. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: * Facepalm * quote: Betalingstermijn van 90 dagen. De NS is niet goed snik. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: als je met 20 piecings en gezicht tattoo's een baan zoekt bij walmart dan kan dat. Hoef je in NL niet te proberen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ik vrees dat Walmarts in Nederland ook moeilijk te vinden zijn signature ![]() |
|
Jammer, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Of je hem ook zult krijgen is een tweede natuurlijk. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ver achterin het distributiecentrum misschien. ![]() |
|
Nee juist niet. dat kan daar gewoon geen grap. daarom zeg ik dat juist. NU DIT quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Vergeleken bij het menselijk afval wat bij Walmart als klant komt, vallen 20 piercings en gezichtstattoo's natuurlijk bij in het niet. ![]() |
|
quote: Zozo, €150,- per huishouden. Da's nog niet eens het eigen risico (per persoon). Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Iemand die het snapt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Eigen risico waarvan? Boeiender ![]() |
|
quote: je moeder vooral. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Oh, dan ben je met 75 euro al klaar hoor. Boeiender ![]() |
|
quote: Zorg. Asbest. Bloemetjes. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Ah, op die fiets. Als het goed is zijn de bewoners juist niet blootgesteld aan de losse delen spuitasbest. Alhoewel het wel dubieus is, donderdag is het vrijgekomen, en zondag is er actie ondernomen. Dan kan je al aardig wat asbest gehapt hebben. Boeiender ![]() |
|
quote: De schutter keek vroeger zeker veel Batman, dus dit krijg je er van. Verbieden die hap! ![]() |
|
Ja, en metal ook gelijk verbieden met die geweldadige teksten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dan kun je beter de bijbel en koran en soortgelijke (fictieve) literatuur verbieden. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Wat een revolutionaire inzichten zeg, dat zou een band een keer in hun songteksten moeten opnemen! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik stond er ook van te kijken, enfin ik vermaak mij optimaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: En het gros van de tekenfilms(eries). ![]() |
|
Gewoon alles verbieden. Vooral mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
De advocaat van een van de mensen in de bioscoop wil inderdaad WB vervolgen omdat de film te geweldadig is. Dat is knap, want niemand had de film nog gezien toen de dader begon met schieten. Daarbij vind ik het ook nogal hypocriet om dat als advocaat van een kijker van de premiere (!) te zeggen. Wat een bizar land. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |