|
Auteur: |
|
|
Maandag 13 augustus Little Devil, Tilburg Incantation (US) Cattle Decapitation (US) Purest Of Pain (NL) 19.00 uur 10 euro http://www.littledevil.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-08-2012 7:56] |
|
Shit, Incantation. Gaaf! Ja hoor... |
|
Aanwezig! |
|
Laatst was er nog iemand in de Devil tegen mij aan het klagen dat er zo weinig death metal werd geboekt |
|
Incantation |
|
Kom dan net terug van Ieperfest, ff kijken of ik dan nog zin heb |
|
Incantation @ little devil zo gaaf!! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
Mooi, de laatste keer een paar jaar terug was echt ruig. |
|
Hatesphere is vervangen door Purest Of Pain. |
|
Mooi affiche. Heb er wel zin in zo, met de dag ervoor Gorguts. |
|
|
|
Cattle Decapitation is de zgn. headliner? |
|
Ik dacht eigenlijk dat Incantation de headliner was (zie site). Ik zie het op de avond zelf wel. |
|
Hulde dat zulke bands in de LD spelen. Hoeveel man kan er eigenlijk binnen? |
|
'In de zaal achterin passen 175 man, in het cafe voorin 100 man.' aldus de site. |
|
Serieus? Ik dacht dat met 50 man alles knal vol zat. |
|
175 lijkt me sterk voor de zaal, maar 140 gaan er wel in hoor. Afgelopen woensdag hebben ze het met Mucky Pup toen uitverkocht |
|
Dat wordt proppen, maar zeker de moeite waard |
|
Ik ga mooi op het terras zitten bij de Devil die dag denk ik zo |
|
Ik was er een keer met Pro-Pain, toen zat het ook propvol. |
|
Morgen aanwezig als dj. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Beste band: Cattle Decapitation. Bij uitstek. Verrassing van de avond: Purest of Pain. Live een hele overtuigende band. Gaaf: Incantation. Gaaf, ondanks de invallende drummer. Side note. Verstikking is lekker. |
|
Geen band gezien, wel weer toffe mensen ontmoet en uiteindelijk goed dronken geraakt Side note: Jij ook! [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 14-08-2012 9:50] |
|
Cattle Decaptitation heeft me van mijn sokken geblazen, wat een energie, very nice!! Incantation viel me wat tegen, geluid was te luid en niet zuiver (wat mss ook niet echt moet voor die band), en ja, de drummer deed zijn stinkende best, maar echt vlot klonk het niet altijd, jammer... wat niet wegneemt dat dit een zeer fijne maandagavond was, yezz!! www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Mooi avondje ja! Purest Of Pain heb ik gemist. Cattle Decapitation zette een erg vet optreden neer! Wat een baas is die zanger toch, haha. Incantation kon me daarna wat minder boeien, hoewel ze wel aardig speelden. |
Index / Concerten |