|
Auteur: |
|
|
Voor Mira. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heel hopelijk aanwezig! |
|
Ik weet dat Roelf naar Summerbreeze gaat (direct door vanaf PSOA), maar je kan vast wel ergens een betere lift krijgen |
|
Je kunt Harm van Goddess even mailen, die heeft misschien wel plek. |
|
Aanwezig! |
|
Wie heeft dit topic geopend?. op Summer breeze zoekt niet gauw iemand. Anyways. Ik heb nog een 3 dagen kaart + camping te koop, voor een zeer schappelijk prijsje €60,- (excl. verz.kosten) Ik heb op zich nog ruimte in de auto op de terugreis. |
|
Eindelijk ook weer volk gevonden om mee af te reizen naar Duitsland na het cancellen van mijn vriendin, maar goed, wir sind dabei! |
|
never mind [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 30-07-2012 0:21] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Mijn laatste festival dit jaar, heb er zin in! |
|
Laatste bustickets voor het Summerbreeze festival nu te koop via www.metalbus.nl |
|
Gaat weer loodzwaar worden |
|
Gelukkig toch nog kunnen gaan. Het blijft een fijn, goed georganiseerd festival. De line-up was misschien net iets minder dan afgelopen jaren, maar toch een groot aantal goede bands gezien waarvan Iced Earth, Katatonia en Dark Tranquillity de uitschieters waren. Een meerwaarde aan Summer Breeze vind ik dat men ook bands boekt die (vrijwel) nergens anders te zien zijn, zoals Ahab (zeer de moeite waard om voor tot 4 uur ’s nachts wakker te blijven), Naglfar, Månegarm, Vallenfyre (wel veel meer van verwacht), Shining en Alcest. |
|
Elk jaar zalig toeven hier! Mijn uitschieters waren ook Ahab en Katatonia, Oomph, Mono Inc, Obscure sphinx, Amon Amarth (toch weer) en Ghost Brigade. Paar afgangen ook, met o.a. een stomdronken Chris Barnes, maar daar vertel ik in het verslag binnenkort wel wat meer over. |
Index / Concerten |