|
Auteur: |
|
|
Kut band!!! #datikdatooitovereenportnoyprojectzouzeggen# "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat zou voor mij juist een reden zijn om het kut te vinden. Portnoy dus... |
|
Gave band, live op Graspop was geweldig, straks op Bospop om de hoek, dus lekker vooraan Portnoy aanbidden. |
|
Ik vond het op Graspop ook nog wel leuk. Niks wereldschokkends, maar goed onderhoudend tijdens de eerste pilsners van de dag. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Die plaat is een dikke tegenvaller, bloedirritante 'zang' van Allen. Live zou het best goed kunnen uitpakken, met zon en bier in de hand. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vandaag dan live gezien op Bospop. Conclusie: quote: |
|
Hoog nu metal gehalte, er had best een rap in gepast. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Wat een afgrijselijk gedoe. Op heel veel niveaus. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De inhoud van het artikel is al net zo droevig als de opzet van het artikel zelf. Is dat de blabbermouthstijl, dat geneuzel met die dikgedrukte teksten? Tenenkrommend gewoon. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is hun stijl, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een beetje Metallica nadoen met hun busongeluk. Wel klote natuurlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Index / Heavy Metal |