|
Auteur: |
|
|
Hoi mensen, Vanavond zet ik een verbetering online in de manier waarop de autorisatie (het inloggen voor leken) wordt gedaan op ZM. Je zou er in principe niets van moeten merken. Waar je vanaf dan vooral op moet letten is dat je wachtwoord hoofdletter gevoelig is. Dat is nu niet zo. Mocht je niet meer kunnen inloggen dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen via http://www.zwaremetalencom/password.php Ik denk dat het overzetten zo'n beetje tussen 19 en 20 uur gaat plaats vinden. |
|
signature |
|
Oke. Wijzigingen zijn doorgevoerd. |
|
Ik zal het eens op mijn iPad bekijken. |
|
het probleem is inmiddels verholpen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het schijnt dat G.I.R.L. en Schaep nog steeds problemen hebben met inloggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien een inlogoptie met een blaaspijpje? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik moet er ook nog steeds naar kijken Hopelijk heb ik er gauw tijd en zin in |
|
Dit bericht komt van mijn ipad en daar werkt het inloggen tot nu toe prima. ook was ik met mijn ipad al weken niet meer op zm geweest en ik hoefde niet apart in te loggen. Als je inlogproblemen hebt is het altijd handig om eens je (ZM) cookies op te ruimen. |
|
Hoe zit het eigenlijk met de - (wettelijk) verplichte -Cookieverklaring? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
En werkt de zoekfunctie al? En is er al een subforum voor verkopen en bandleden gezocht? Time flies, nothing changes. :D Je moeder. |
Index / Administration |