|
Auteur: |
|
|
Na hun succesvolle show in het voorjaar van 2011 in de Rodahal in Kerkrade, keert Manowar terug naar deze plek voor een éénmalige show in de Benelux en wel op Vrijdag 19 oktober 2012 in het kader van hun lord Of Steel Worldtour. De voorverkoop start as zaterdag om 10.00uur bij alle ticketservice verkooppunten, via www.therocktemple.nl of in The Rock Temple zelf. Kaarten kosten net als voorgaande keer € 59,- in de voorverkoop, aanvang is 20.00uur. Meer info: www.eternalrock.nl of www.therocktemple.nl |
|
Toch wel weer aanwezig denk ik. |
|
quote:Justin Bieber vraagt heel wat meer van zijn fans. |
|
Bieber or Manowar; either way you're fucked! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: +1; vanavond eens in de groep gooien thuis http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En aanwezig http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Waarom Ralph, waarom???? Manowar op plaat is toch heel wat anders dan Manowar live.. Ik wil ze iig nooit meer live zien. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Sterk masochistische neigingen en onvoldoende budget voor een goede dominatrix? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Omdat ik destijds genoten heb van de twee concerten op het eerste Magic Circle Festival in Duitsland, omdat ik de laatste plaat eigenlijk best te pruimen vind, en omdat ik het er met Twan al jaaaaaaaaaaren over heb om samen eens naar Manowar te gaan, en dit een mooie gelegenheid is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo, interesseert me niets wat iemand er van vindt, maar het was een mooi feestje. Gave setlist, een prima in vorm zijnde Eric Adams, niet teveel gelul van DeMaio en een uitstekend geluid. Dik genoten http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben iets kritischer, maar ik vond het toch de moeite waard Vreemde situatie als je 64 euro betaalt voor een band, de meeste nummer meeblèrt maar toch vaak moet lachen om de sneuheid. 'Hail, Kill & Die', pfff kom op heej |
|
Het concert van Manowar van afgelopen vrijdag in de Rodahal in Kerkrade was goed maar niet beter dan dat van vorig jaar. Daarvoor waren inderdaad de 5 nieuwe songs inderdaad veel te simpel en te fantasieloos voor. Helaas heb ik moeten concluderen dat de band die ooit de meesterlijke epische songs schreef op Into Glory Ride is teruggevallen op simpele hardrocksongs. Die te vergelijken zijn met hardrocksongs van Duitse B/C bands uit begin jaren tachtig. Triest maar waar! De nieuwe c.d. Lord of Steel bevestigde dit thuis nogmaals. De setlist verrasste me met Mountains van Sign of the Hammer. Verder een beetje dezelfde songs van de platen als de vorige keren. Into Glory Ride en Triumph of Steel werden overgeslagen. Het geluid was te hard maar wel gecontroleerd. Een setlist van een kleine 2 uren. De muzikale individuele kunstjes van Donny en Joey waren eerder lachwekkend dan van klasse. Eric Adams was inderdaad goed bij stem. Joey zal eens moeten gaan onderkennen dat zijn band op zijn retour is. Warriors of the World vond ik nog Manowar waardig, Sons of Odin werdt teveel gevuld met wapengekletter. Het stiekem en verborgen houden van Manowar feiten voor de buitenwereld siert Joey niet. Gewoon open kaart spelen en weer Cult Epic Metal songs gaan schrijven als Hatred, Secrets of Steel enz. |
|
quote: Ontken het maar... we weten dat jullie je allemaal diep schamen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
64 euro?? Da's niet mis. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dubieus. Vooral als het betaald wordt om naar een stel gedateerde leernichten te kijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Concerten |