|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm, mij deed hij niets. Ik heb er meer mensen ERG positief over horen praten, ik hoorde vooral riff na riff na riff na riff na riff na riff na riff na riff. En dan meer riffs. Maar nooit even lekker de boel opengooien. Het trok een beetje aan me voorbij. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2006 20:25] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben dit nu ook even aan het downen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dan is het mogelijk zo een "love'm or hate'm band". maar goed, ik vind hund nummers sowieso erg sterk maar wat ze nog boven de rest doet uitsteken zijn die wat meer groovy riffs,die zo nu en dan opduiken. dat maakt ze in ieder geval redelijk apart als een blackmetalband lijkt me. |
|
quote: Niet bepaald "hate'm", het liet mij juist wat onverschillig . Het is zeker wel een atypische band! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Exit, ik vind er niks aan. De productie is ook niet om over naar huis te schrijven trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fuck, ik heb gisteren die nieuwe gekocht. Wat een knaller! Geniaal vet en wat een lompe productie, zeg! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmm.. M. en spectre vinden 'm kut, dikke vette kans dat het mijn plaat van het jaar kan worden! |
|
Ik snap niet wat je er aan kan vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
M. en spectre hebben geen smaak. Goatwhore heerscht!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Deze plaat kwam uit het niets, en blies me weg ... very impressed. |
|
quote: Dat eerste, OK, dat tweede weet ik nog niet. Ik ken Eclipse of the ages into black maar dat was al weer lang geleden da'k die gehoord heb. |
|
Goatwhore heeft weer een nieuwe Carving out the Eyes of God. Niets meer niets minder, gewoon Goatwhore www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
GODVERDOMME! A Haunting Curse was/is echt 1 van mijn favoriete albums, ze toppen er echt overheen met hun nieuwe album... gister gedownload, vandaag besteld, kan niet wachten tot ik heb binnen heb. Erg woeste show ook trouwens vorig jaar in Sneek... nog een longsleeve shirt gekocht daaro, altijd leuk hoe die reacties uitlokt bij niet metal liefhebber woeste geitehoer How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Oh je verdomd, die gasten hebben een nieuwe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Klopt |
|
quote:Ah, er is een Metal Blade pakketje bij je binnengekomen begrijp ik? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-07-2009 13:42] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Vette plaat die nieuwe! Hun vorige kon me, op een paar nummers na, niet echt boeien, maar die nieuwe is een blijvertje |
|
Naar mij mening is Rutan deze band een beetje aan het verprutsen, idem voor Soilent Green. Jammer. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Naar het schijnt heeft Goatwhore de drums opgenomen voor het aanstaande album. Verschijnt eind dit jaar. Ben erg benieuwd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Al eerder op de frontpage gepost, nu ook maar ff hier: |
|
Nieuwe heerscht! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, lekker plaatje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |