IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Goatwhore Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2006 20:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo, de nieuwe van Goatwhore is toch wel vet 666.666.666 keer wat kunnen die Louisiana lieden toch zo opeens een megavette groovende riff uit de mouw schudden zeg (luister maar naar bijv. "I avenge myself")


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2006 20:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hm, mij deed hij niets. Ik heb er meer mensen ERG positief over horen praten, ik hoorde vooral riff na riff na riff na riff na riff na riff na riff na riff. En dan meer riffs. Maar nooit even lekker de boel opengooien. Het trok een beetje aan me voorbij.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2006 20:25]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 20:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben dit nu ook even aan het downen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2006 20:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dan is het mogelijk zo een "love'm or hate'm band". maar goed, ik vind hund nummers sowieso erg sterk maar wat ze nog boven de rest doet uitsteken zijn die wat meer groovy riffs,die zo nu en dan opduiken. dat maakt ze in ieder geval redelijk apart als een blackmetalband lijkt me.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2006 20:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 20:29 schreef attila_de_hun het volgende:
dan is het mogelijk zo een "love'm or hate'm band". maar goed, ik vind hund nummers sowieso erg sterk maar wat ze nog boven de rest doet uitsteken zijn die wat meer groovy riffs,die zo nu en dan opduiken. dat maakt ze in ieder geval redelijk apart als een blackmetalband lijkt me.

Niet bepaald "hate'm", het liet mij juist wat onverschillig .

Het is zeker wel een atypische band!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-10-2006 18:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 20:28 schreef spectre het volgende:
Ik ben dit nu ook even aan het downen.


Exit, ik vind er niks aan.
De productie is ook niet om over naar huis te schrijven trouwens.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-10-2006 10:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Fuck, ik heb gisteren die nieuwe gekocht. Wat een knaller! Geniaal vet en wat een lompe productie, zeg!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 13:20 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Hmm.. M. en spectre vinden 'm kut, dikke vette kans dat het mijn plaat van het jaar kan worden!


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2006 15:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik snap niet wat je er aan kan vinden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-10-2006 15:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

M. en spectre hebben geen smaak. Goatwhore heerscht!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 29-10-2006 16:44 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Deze plaat kwam uit het niets, en blies me weg ... very impressed.


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 18:09 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2006 15:34 schreef Count Usher het volgende:
M. en spectre hebben geen smaak. Goatwhore heerscht!!!!


Dat eerste, OK, dat tweede weet ik nog niet. Ik ken Eclipse of the ages into black maar dat was al weer lang geleden da'k die gehoord heb.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 03-07-2009 16:02 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Goatwhore heeft weer een nieuwe Carving out the Eyes of God. Niets meer niets minder, gewoon Goatwhore


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 04-07-2009 0:23 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

GODVERDOMME! A Haunting Curse was/is echt 1 van mijn favoriete albums, ze toppen er echt overheen met hun nieuwe album... gister gedownload, vandaag besteld, kan niet wachten tot ik heb binnen heb. Erg woeste show ook trouwens vorig jaar in Sneek... nog een longsleeve shirt gekocht daaro, altijd leuk hoe die reacties uitlokt bij niet metal liefhebber woeste geitehoer


How about a nice cup of shut the fuck up!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2009 13:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Oh je verdomd, die gasten hebben een nieuwe.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2009 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2009 13:14 schreef NecRobert het volgende:
Oh je verdomd, die gasten hebben een nieuwe.
Klopt


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2009 13:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2009 13:15 schreef Jenje het volgende:
Klopt
Ah, er is een Metal Blade pakketje bij je binnengekomen begrijp ik?

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-07-2009 13:42]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2009 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-09-2009 21:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vette plaat die nieuwe! Hun vorige kon me, op een paar nummers na, niet echt boeien, maar die nieuwe is een blijvertje


Trismegistus
Usericon van Trismegistus
Posted 05-09-2009 17:16 by Trismegistus Wijzig reactieProfiel van TrismegistusQuote dit bericht

Naar mij mening is Rutan deze band een beetje aan het verprutsen, idem voor Soilent Green. Jammer.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-09-2009 17:19 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 5 september 2009 17:16 schreef Trismegistus het volgende:
Naar mij mening is Rutan deze band een beetje aan het verprutsen, idem voor Soilent Green. Jammer.




www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 25-07-2011 20:20 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Naar het schijnt heeft Goatwhore de drums opgenomen voor het aanstaande album. Verschijnt eind dit jaar.
Ben erg benieuwd


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-01-2012 19:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Al eerder op de frontpage gepost, nu ook maar ff hier:





NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-12-2014 15:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nieuwe heerscht!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-12-2014 19:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, lekker plaatje


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen