|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Zweedse doommetalband Katatonia staat 9 december in Bibelot, Dordrecht! |
|
Hoe laat? Hoe duur? Wanneer begint de voorverkoop? Staat Alcest, net zoals in Dublin, ook in het voorprogramma? |
|
quote: http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=2737 19.45, vvk nog niet begonnen, ja, en ook Junius. |
|
quote: Dank! |
|
Blijft een vette doomband, dat Katatonia... |
|
Vetgave show dit! Aanwezig. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
1dec ook in Biebob, vermoedelijk daar aanwezig. Erg mooi dat Alcest support is! |
|
quote: Mooi, dat komt me eigenlijk nog beter uit. |
|
Gaaf dat ze in Dordt komen |
|
Aanwezig! |
|
balen, tegelijk met Distortion Fest in Eindhoven. En helaas geen tweede NL datum. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: 16 juli. |
|
|
|
Laatste metalconcert in Bibelot, voordat men gaat verhuizen naar het Energiehuis! |
|
Vond het geluid wel heel erg wisselvallig daar dus ben benieuwd hoe het op de nieuwe locatie is. |
|
Zijn de speeltijden al bekend? |
|
Laatste kaarten gaan de verkoop in. |
|
Nu zaterdag in de Biebob ... zin in! |
|
Helaas...ik ben deze dag bij Distortion. |
|
quote: Ik dacht al: waarom zou iemand hierheen gaan als je ook naar Distortion kunt... |
|
Ik ben er volgende week Zondag zeker bij, Katatonia en Alcest op 1 avond, hemels! |
|
Topavond! Alcest was loepzuiver en meeslepend, Katatonia beestig als altijd, met opvallend meer podiumpresence en zelfvertrouwen. Afgesloten met een gesigneerde Alcest-plaat door een verlegen Neige die het compliment over hun show oprecht in dank afnam. Leuke locatie trouwens! |
|
quote: Nou je hebt er iig nog even van genoten, was één van de laatste concerten daar |
|
Kon Alcest alleen via you tube...best een goede band. Katatonia vond ik instrumentaal dik in orde(ook een vet geluid) Alleen de zang vond ik tegenvallen,af en toe flink vals ook...beetje jammer. Verder een geslaagde avond |
|
Junius vond ik niet boeiend, Alcest was zeker goed. Katatonia speelde sterk maar toch mis ik iets bij die band, beetje mix van vette en mindere stukken, zoals het op plaat ook is voor mij. Toch leuk ze eens gezien te hebben. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |