|
Auteur: |
|
|
hellll-0, Pre Mortem is weer aan de rol, vrijdag 25 oktober speelt pre mortem in Hardenberg (OJEESEE) samen met Next Waste Dimension 6 december in Rijssen (Lucky) met oa Izegrim en It Lives meer info-----------> www.pre-mortem.nl [even titel aangepaast naar kleine letters ] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 08-10-2002 18:44] |
|
toch maar lid geworden kan je alvast een tippie van de sluier oplichten over het nieuwe werk...? Je moeder. |
|
eeeej Erik jij ook hiero.... jaja kon niet uit blijven natuurlijk.. wat komt er in jullie voorprogramma? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Posted 09-10-2002 17:25 by earik mortem: mortemhttp://www.pre-mortem.nl Voor meer info tjek www.pre-mortem.nl daar vindt je alle links, rijssen ligt tussen hengelo en deventer bands die spelen : PUNGENT STENCH DISASTROUS MURMUR PRE MORTEM IZEGRIM IT LIVES |
|
hey karnivoor, kom gewoon kijken de 25 ste of de 6de december !!!!, we spelen in elk geval drie nieuwe nummers |
|
pre mortem , naja voor apeldoornse begrippen zeker |
|
Niet alleen voor Apeldoornse begrippen...toch blijven de demo's mijn favoriet. Hey Erik! Maurice hiero; heb toch maar een Rock tribune gekocht omdat je zei dat je ervoor schrijft; valt me alleszins mee moet ik zeggen; persoonlijk vond ik het interview met Gene Hoglan het interessantst. Bij lange na echter geen compleet blad zoals Aardschok, maar ja; die hebben de jarenlange contacten. Hou ons verder aub op de hoogte over het nieuwe Pre mortem werk; knap dat jullie een vervanger hebben gevonden voor basbeest Mario. Cheers dude! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
volgende week dus PRE MORTEM en NEXT WASTE DIMENSION OJEESEE Hardenberg entree gratis !!! www.pre-mortem.nl |
|
Weet iemand nou waarom deze band zo plotseling uit elkaar is gevallen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik meen omdat 1 (of beide) van de gitaristen geen zin meer had... meen ik op te hebben gevangen. wel erg jammer |
Index / Concerten |