|
Auteur: |
|
|
Donderdag 1 November Terror (US hardcore) Vvk € 13,00. Entree € 15,00. Zaal open 19.00 uur. https://www.facebook.com/events/188222791308723/ Tickets: www.baroeg.nl/tickets.htm of https://www.facebook.com/BaroegRotterdam/app_153680921360383 www.facebook.com/terrorhardcore |
|
Uiteraard aanwezig, wat denk je dan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
In de Baroeg? PARTY!! Ze spelen ook nog ergens in het zuiden met Brutality Will Prevail en nog een band btw. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het zuiden = België? Want BWP + Terror = feester dan feest. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-07-2012 23:50] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jammer dat dit aan de andere kant van de wereld is. |
|
Ik kan die 26e augustus in eindhoven met BWP en Naysayer net niet redden. Kom die dag terug van vakantie. Pak die tour, Ben! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
22.10-23.00 Terror 21.05-21.50 No Turning Back 20.15-20.45 All For Nothing 19.30-19.55 Guilty |
|
Fijne supports ook! |
|
quote: +1 Wat wordt dit een feestje, tijd geleden dat ik aan het plafond van de Baroeg heb gehangen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Moshpit tot aan de bar? |
|
quote: Gaat druk worden daar, leuk om je weer eens te zien Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Makkie! (mwoah, het wordt waarschijnlijk weer een "gat" tot aan de bar ) [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-10-2012 20:35] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat is geheel wederzijds, mijn waerde Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Morgen!! |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Topavond! Guilt en All For Nothing niet echt gevolgd, excuus = bier en meer bier. No Turning Back: Goeie show, ze hadden er zin in en de Baroeg ook! STRONGER! Terror: Nur hits! Oh ja: iPim was aan het bazen in Roffa, gast was niet te houden Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mooie show van Terror, niet dat dat ooit anders geweest is. Setlist was 200% voorspelbaar. Alle hits, ja, maar geen Push It Away. De twee gespeelde nummers van het aankomende Live The Code klonken best aardig! Lekker drukke avond, iets te weinig mosh alleen. Voor de rest zeer puike sfeer etc. etc. Zo zie je het niet vaak in de Baroeg. Guilty kon me door een slechte geluidsmix en dynamiekloze muziek niet echt bekoren, All For Nothing deed dat op beide fronten beter en No Turning Back vond ik ook wel leuk. Goede avond, en zelfs Count Steel gezien Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: </3 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Pim was inderdaad goed bezig! Voorafgaand aan Terror deed 'ie zelfs een mooi dansje op Destroy Everything. Eerste keer dat ik No Turning Back zag (); goede show! Terror was (uiteraard) weer fantastisch! |
Index / Concerten |