|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
tumourboy echt serieus die naam is echt fucked up. |
|
quote:Ja? Jongetje gaat spelen in de buurt van een nuclear powerplant, valt in een plas chemische zooi en wordt zo superheld Tumourboy. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
dan nog. fucked up naam. als je dat verhaal achter de bandnaam niet kent zullen wel meer mensen mijn reactie hebben. |
|
quote:Metal die shockeert, het zou verboden moeten worden. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Ik vind dit wel een goeie uitleg. Je kan het toch ook positief zien, als de tumor die je een beter mens maakt. Zonder daar mee te lachen met de ziekte. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
niet iedereen leest die uitleg eerst band geluisterd trouwens. niet mijn kop bier |
|
quote: sommige metal shit wel zoals die christelijke ellende |
|
Of ze weten van zichzelf dat ze tumorslechte muziek maken. Heb het niet geluisterd dus het zou mee kunnen vallen. Of niet. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2018 19:37] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Even wat schaamteloze zelf promotie voor de thrash liefhebber |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
|
|
Er schijnt een Thrash album aan te komen van deze helden. https://youtu.be/qtTi_uyYynA en https://youtu.be/cmAlQvDQGoI Er is vast wel iemand hier die de links kan vervangen voor die coole screen pics.... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Deathisfation uit Nederland is weder opgestaan. Imo een van de tofste thrashbands uit Nederland: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nice Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Tip: Lowest creature. Weliswaar een kopie van Power trip maar wel een hele goede. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Deze gasten zijn volgens mij tussen de 12 en 17 en klinken verdomme gewoon als een supervette mix van Sepultura, Gojira en Meshuggah. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 28-01-2020 17:12] |
|
Een vette nieuwe upload: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deze verse release brengt vette thrash/death in het straatje van Demolition Hammer: en hier zijn deze Belgen zelf in beeld: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2020 19:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mordred is er weer. Dit nummer klinkt prima in ieder geval. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
|
|
Lekker venijnige blackened thrash à la oude Sodom en Kreator. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |